Під час обговорення було зазначено, що для передачі цих об’єктів експлуатуючим організаціям необхідно завершити незначні обсяги робіт, в тому числі ввести в експлуатацію електропідстанції «Стадіон», «Аеропорт» та лінії електропередач до них.
На даний час у зв’язку з відсутністю фінансування для розрахунків за попередньо виконані роботи усі пусконалагоджувальні роботи та випробовування електронавантажень на обладнання і електромережі припинено. Електроживлення аеропорту і стадіону відбувається за тимчасовими схемами.
«Це проблема не лише міста та області, це проблема, на яку повинні звернути увагу й на загальнодержавному рівні, адже така ситуація створює некомфортне середовище як в політикумі, так і в соціумі. Тому ми готові розглянути всі пропозиції щодо вирішення цього питання та налагодити схему спільної взаємодії. Слід іти один-одному назустріч і чітко розуміти, як потрібно діяти», – наголосив Віктор Шемчук.
За результатами обговорення доручено розробити конкретні кроки, що дозволять забезпечити переведення стадіону і аеропорту на постійне електропостачання, а також детально розписати фінансові затрати та часові межі виконання із визначенням відповідальних осіб на кожній ділянці роботи.
Зазначимо, що для завершення робіт і погашення кредиторської заборгованості за вже виконані роботи з реконструкції Львівського аеропорту необхідно 252,6 млн.грн., стадіону «Арена Львів» – 333,96 млн.грн.
Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Анчелотті: Перший гол ...
Наступна новина: У Тернополі молодь може ...