Розробка та просування концепції бренду м. Чернігова на основі ефективного використання його природного та історико-культурного потенціалу були темою обговорення під час зустрічі першого заступника міського голови Сергія Андроса з підприємцями та представниками громадських організацій міста. У заході також взяли участь заступник міського голови Анна Романова та начальник управління стратегічного розвитку і туризму міської ради Борис Атрощенко.
Туризм має бути як джерелом поповнення державного і місцевого бюджетів, так і засобом доступного й повноцінного відпочинку гостей та жителів регіону, а також, ознайомлення з багатою історико-культурною спадщиною нашого древнього міста, наголосив Сергій Андрос. Він закликав присутніх спільно попрацювати над розробкою цікавих ідей та рішень у напрямку створення системи позитивних асоціацій, яскравих символів та образів Чернігова.
Під час спілкування порушили питання розробки BrandBook Чернігова, системи навігацій, виготовлення сувенірної продукції. Учасники обговорення переконані у необхідності поширення концепції "Чернігів - місто легенд" серед населення, а також розміщення місць визначних пам’яток історії й культури міста на електронних картах, аби в повній формі показати потенціал Чернігова, його конкурентні переваги, унікальність та ідентичність.
"Популяризація туристичного продукту м. Чернігова сприятиме залученню потоку туристів та формуванню гордості жителів за своє рідне місто, особливо у молодого покоління. Це важлива складова перспективного розвитку та процвітання міста", - підкреслив Сергій Андрос. у руслі тенденцій сучасної державної політики на туріндустрію покладаються великі надії, отже, на його думку, потрібні рішучі заходи.
Про це повідомили у відділі зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Рівненщині п’ятирічний ...
Наступна новина: Івано-Франківщина: «Як по ...