Олександр Вілкул: «Із кінця травня у більш ніж 1 тисячі відділень «Укрпошти» буде надаватися більше 100 видів адміністративних послуг»

Олександр Вілкул: «Із кінця травня у більш ніж 1 тисячі відділень «Укрпошти» буде надаватися більше 100 видів адміністративних послуг»

08.04.13 13:33 0 841
«Уряд проводить системну роботу щодо спрощення процедури отримання громадянами та бізнесом адміністративних послуг. У тому числі це стосується проекту «Укрпошти», завдяки якому громадяни мають можливість за принципом «єдиного вікна» отримати низку адміністративних послуг через відділення поштового зв’язку»,- сказав Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул під час презентації проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» на Дніпропетровщині.

Зокрема, цей проект вже реалізується в усіх відділеннях поштового зв’язку Дніпропетровській області. Також на основі британського досвіду він впроваджений  у Львівській (6 відділень), Закарпатській (4 відділення), Сумській (1 відділення) і Одеській (5 відділень) областях.

«Ця робота буде продовжена і масштабована на всю Україну. Із кінця травня у більш ніж 1 тисячі відділень «Укрпошти» буде надаватися більше 100 видів адміністративних послуг. До кінця 2013 року спрощений доступ до адмінпослуг буде впроваджено по всій країні не менш ніж у 150 відділеннях у кожному регіоні – це близько 4,5 тисячі відділень із 14 тисяч. Згодом громадяни зможуть отримувати адмінпослуги у всіх 14 тисячах поштових відділеннях України», – сказав Олександр Вілкул.

Довідка:

Наразі до мінімального базового переліку адміністративних послуг, які надаються через відділення «Укрпошти» входять:

1.    Державна реєстрація фізичної особи – підприємця.

2.    Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою підприємцем.

3.    Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

4.    Державна реєстрація юридичної особи.

5.    Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (ліквідації, а також злиття, приєднання, поділу або перетворення).

6.    Резервування найменування юридичної особи.

7.    Державна реєстрація змін в установчих документах юридичної особи.

8.    Державна реєстрація змін у відомостях про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.

9.    Призначення державної соціальної допомоги, оформлення субсидії, пенсії.

10.    Видача дублікатів документів, копій і виписок рішень (актів) місцевих органів влади, в т.ч. з реєстрів.

11.    Проставлення апостилю на офіційних документах.

12.    Видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно / житло.

Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Івано-Франківщині під ...

КОМЕНТАРІ