Зокрема, цей проект вже реалізується в усіх відділеннях поштового зв’язку Дніпропетровській області. Також на основі британського досвіду він впроваджений у Львівській (6 відділень), Закарпатській (4 відділення), Сумській (1 відділення) і Одеській (5 відділень) областях.
«Ця робота буде продовжена і масштабована на всю Україну. Із кінця травня у більш ніж 1 тисячі відділень «Укрпошти» буде надаватися більше 100 видів адміністративних послуг. До кінця 2013 року спрощений доступ до адмінпослуг буде впроваджено по всій країні не менш ніж у 150 відділеннях у кожному регіоні – це близько 4,5 тисячі відділень із 14 тисяч. Згодом громадяни зможуть отримувати адмінпослуги у всіх 14 тисячах поштових відділеннях України», – сказав Олександр Вілкул.
Довідка:
Наразі до мінімального базового переліку адміністративних послуг, які надаються через відділення «Укрпошти» входять:
1. Державна реєстрація фізичної особи – підприємця.
2. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою підприємцем.
3. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
4. Державна реєстрація юридичної особи.
5. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (ліквідації, а також злиття, приєднання, поділу або перетворення).
6. Резервування найменування юридичної особи.
7. Державна реєстрація змін в установчих документах юридичної особи.
8. Державна реєстрація змін у відомостях про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
9. Призначення державної соціальної допомоги, оформлення субсидії, пенсії.
10. Видача дублікатів документів, копій і виписок рішень (актів) місцевих органів влади, в т.ч. з реєстрів.
11. Проставлення апостилю на офіційних документах.
12. Видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно / житло.
Про це повідомили у Львівській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Волині 402 рятувальника ...
Наступна новина: На Івано-Франківщині під ...