Звернення представників волинського бізнесу на «Пульс» розглядаються протягом доби

Звернення представників волинського бізнесу на «Пульс» розглядаються протягом доби

08.04.13 14:38 0 1166
З початку діяльності спеціального інтерактивного антикорупційного сервісу «Пульс» надійшло 29 дзвінків від платників податків, які зареєстровані на Волині.

На усі зауваження і скарги стосовно негараздів у роботі волинських податківців забезпечено негайне реагування - протягом доби заявників поінформовано про результати розгляду їх повідомлень на «Пульс», - запевнили у секторі забезпечення доступу до публічної інформації та розгляду звернень громадян ДПС у Волинській області.

Як свідчить аналітика, волинські платники податків, які користувалися антикорупційним інтерактивним сервісом «Пульс», найчастіше скаржилися на організаційні недоліки в роботі органів ДПС. За час діяльності сервісу не надійшло жодної скарги щодо діяльності Центрів обслуговування платників податків на Волині.

Звертаємо увагу, що віднедавна інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Нагадуємо, що Указом Президента України від 24.12.2012 №726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Про це повідомив медіа-центр ДПС у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Лідер "Аякса" може ...
Наступна новина: На Львівщині кандидат від ...

КОМЕНТАРІ