Волинські податківці розповіли майбутнім бухгалтерам про нову якість сервісу для платників податків

Волинські податківці розповіли майбутнім бухгалтерам про нову якість сервісу для платників податків

16.04.13 10:01 0 960
Протягом останніх років активно впроваджуються нові сервісні послуги, що покликані полегшити звітування перед податковою службою. Для того, щоб максимально спростити процес спілкування із податковими інспекторами, майбутнім бухгалтерам варто удосконалювати свої навички у роботі з програмними продуктами, постійно цікавитися новинками в обслуговуванні та змінами у податковому законодавстві. На ці моменти наголосила завідувач сектору взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Волинській області Олена Нікотіна під час зустрічі зі студентами Луцького національного технічного університету.

«Оскільки Ви навчаєтеся за спеціальністю «облік та аудит», то вже у найближчому майбутньому станете нашими клієнтами. Податковий сервіс за останні роки став більш сучасним, зручним та таким, що відповідає потребам бухгалтера», - розповіла Олена Нікотіна.

Посадовець наголосила, що довіра до клієнта-платника податків – один із базових принципів, що закладений у процес реформування податкової служби.

«Окрім того, ми розуміємо, що кожен наш клієнт повинен потребує певного комфорту та хоче витрачати мінімум часу для подання звітності. З цією метою на Волині відкрито 9 сервісних центрів. Саме тут можна отримати необхідні консультації, адміністративні послуги, подати звітні документи та, при потребі, скористатися мережею Інтернет», - підсумувала Олена Нікотіна.

Довідково: у І кварталі 2013 року волинські податківці через центри обслуговування платників податків надали 132 тисячі адміністративних послуг.

Про це повідомив медіа-центр ДПС у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Тернопільщині ...

КОМЕНТАРІ