Такий висновок можна зробити після слів екс-арбітра ФІФА Сергія Шебека.
"Захисник киян Віда, що перебував у близькій відстані від львів'янина, намагаючись перервати політ м'яча, виставив ліву ногу. Одночасно його права рука у процесі підтримки рівноваги природним чином виявилася у вільному положенні", - сказав він.
"Коли футболіст "Карпат" прострілював, Віда, передбачаючи можливе зіткнення м'яча з ним, намагався руку прибрати, але не встиг - і м'яч таки торкнувся його кисті", - додав арбітр.
За словами Шебека, "динамівський" захисник на хотів грати рукою, а відстань між гравцями виявилася занадто близькою, щоб встигнути ухилитися.
"Варто враховувати, що був рух м'яча до руки, а не руки до м'яча. Вважаю, арбітр вірно розібрався у цій ситуації. Що стосується епізоду на 76-й хвилині, то Ярослав Козик цілком обгрунтовано показав другий "гірчичник" "динамівцю" Михалику", - цитує його sport-express.ua.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: 16.04 відбудеться урочисте ...
Наступна новина: Івано-Франківщина: ...
Как правильно записать название платформы YouTube на русском
Бани Харькова: от классических традиций до современных spa-форматов
Очаровательная квокка: символ дружелюбия и заботы о природе
Які нюанси потрібно знати про розлучення за заявою одного з подружжя?
ТОП - 5 Секретов по Установке Замков