На Закарпатті отримати електронний ключ можуть не тільки підприємці, а й громадяни

На Закарпатті отримати електронний ключ можуть не тільки підприємці, а й громадяни

17.04.13 11:11 0 856
З відкриттям Центру реєстрації користувачів при ДПС у Закарпатській області з червня по грудень 2012 року було надано понад 3 000 послуг електронного цифрового підпису. За перший квартал 2013 року вже 3387.

Безкоштовно отримати посилений сертифікат відкритих ключів можуть підприємці, підприємства, установи та організації всіх форм власності, громадяни, а також органи державної влади, органи місцевого самоврядування. Популярність цієї послуги експерти Міндоходів пов’язують із зручним сервісом електронного звітування.

На Закарпатті майже 98% платників ПДВ вже подають звітність в електронному вигляді, 52% платників податку на прибуток звітують он-лайн і майже 35% платників єдиного податку опанували звітність засобами е-mail.

З цього року громадяни також можуть заповнювати в електронному вигляді декларацію про майновий стан і доходи. Для користування цією послугою платнику потрібно лише мати електронний ключ та відповідне програмне забезпечення, які надаються безкоштовно.

До речі, останній день подання декларації про доходи за 2012 рік – 30 квітня 2013 року. Форма декларації з додатками та детальна інструкція щодо її заповнення розміщені у спеціальному банері на веб-порталі ДПСУ (http://sts.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2013).

Отримати ключ електронного цифрового підпису можна за адресою Центру реєстрації користувачів у м. Ужгороді, вул. Духновича, 2 (поряд із входом до ДПІ у м. Ужгороді). Телефон для довідок (0312) 61 46 41.

Про це повідомив медіа-центр ДПС у Закарпатській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Луцьку микола Романюк ...

КОМЕНТАРІ