Микола Романюк: «Про покращення якості обслуговування пасажирів ЛПЕ свідчить зменшення кількості  скарг в групу оперативного реагування «15-80»

Микола Романюк: «Про покращення якості обслуговування пасажирів ЛПЕ свідчить зменшення кількості скарг в групу оперативного реагування «15-80»

18.04.13 18:00 0 966
На засіданні виконавчого комітету міської ради директор Луцького підприємства електротранспорту Іван Грицанчук доповідав про виконання Луцьким підприємством електротранспорту договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

За його словами, на початок 2013 року підприємство обслуговує 11 автобусних маршрутів (№№ 9А, 15, 15А, 16, 19, 25, 26, 28, 29, 30, 32). Для обслуговування цих маршрутів необхідно 88 автобусів, для чого було задіяні 66 орендованих транспортних засобів, та 49 власних автобусів. Згідно умов договорів на перевезення 19 автобусів (маршрут №32 – 9 автобусів, маршрути №№ 9А, 15, 15А, 16, 19, 25, 26, 28, 29, 30 – по одному автобусу) підприємства працює в загальному режимі руху, інші автобуси працюють в режимі маршрутного таксі. По одному виходу маршрутів №№15, 28, 32 обслуговуються автобусами пристосованими для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Для покращення якості наданих послуг та проведення оперативного втручання, у разі необхідності, в виробничі процеси, на підприємстві працює цілодобова диспетчерська служба. Саме на диспетчера покладені обов’язки заміни транспортних засобів в разі поломки, зміни схеми руху в разі настання заторів на дорогах, приймання скарг від пасажирів, та інше. Саме завдяки взаємодії диспетчерської служби та нічної ремонтної бригади коефіцієнт випуску автобусів на ранішні рейси максимально наближений до 100%.

На виконання вимог правил надання послуг та умов договору із виконавчим комітетом Луцької міської ради на автобуси маршруту №32 в повній мірі, та частково маршруту № 26 обладнані засобами GPS -моніторингу підприємства «Візор» з підтримкою функцією автоматичного оголошення зупинок. Підприємство «Візор» зараз проводить налаштування обладнання. В разі, якщо система успішно буде виконувати покладені на неї функції, усі автобуси будуть дооснащені відповідною аудіосистемою, що дасть змогу автоматично оголошувати зупинки усім автобусам підприємства. Також варто відзначити, що усі автобуси підприємства обладнані засобами GPS моніторингу підприємства «Візор».

Окремо варто відзначити, що в місті Луцьку лише на автобусних маршрутах ЛПЕ №№ 15,15а працюють кондуктори, що відповідно покращує рівень послуг та робить їх у цьому напрямку. Також лише на ЛПЕ наявний відділ контролерів-ревізорів, на які покладені функції з контролю за фінансовою дисципліною, а саме за наявністю квитків у пасажирів та заповнення відповідної квитково-касової документації водіями, кондукторами, що ліквідує тіньову виручку, та забезпечує максимальні податкові надходження від нашого підприємства як перевізника.

Згідно умов договору на перевезення середній рівень заробітної плати водіїв перевізнику необхідно забезпечити не нижчий, ніж 120% від рівня мінімальної заробітної плати. Враховуючи те, що на підприємстві проводяться відповідні перезміни і водії не відпрацьовують відповідний мінімум годин їхня середня заробітна плата за 2012 р. становить 2282 грн.

ЛПЕ в своїй буденній роботі щодня намагається покращити рівень своїх послуг. Додатковим підтвердженням того - перший у Луцьку автобус задіяний на маршрутах нашого підприємства обладнаний автоматичним кондиціонером пасажирського салону. Усі автобуси підприємства, як того вимагають чинні договори із виконкомом Луцької міської ради, відповідають екологічним стандартам не нижче Євро-2, що позитивно впливає на екологічні показники нашого міста.

Начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Анатолій Миронюк у своєму виступі зазначив, що Луцьке підприємство електротранспорту - найпотужніший перевізник у місті, який забезпечує 30 відсотків перевезень власним та орендованим транспортом. Воно забезпечує прибуткові маршрути (№15 та 15-А) та з малою кількістю пасажирів ( №26, 29). Керівники підприємства намагаються вести контроль щодо дотримання транспортними засобами графіків перевезень та виконання останніх рейсів і курсування автобусів до останніх зупинок. Ведеться робота з кадрами щодо якості надання послуг. Та із-за несвоєчасної виплати заробітної плати є плинність кадрів, зокрема, зараз не вистачає 20 кондукторів і не завжди вдається підібрати працівників, які вміють толерантно спілкуватися з людьми.

Перший заступник міського голови Святослав Кравчук зауважив, що потрібно покращити умови праці, забезпечити своєчасну виплату заробітної плати працівникам Луцького підприємства електротранспорту. Це особливо важливо для водіїв і кондукторів, які безпосередньо спілкуються з людьми. Треба сприяти і роботі приватного транспорту, адже по роботі перевізників оцінюють і роботу влади.

Міський голова Микола Романюк вважає, що загалом рівень роботи Луцького підприємства електротранспорту є достатнім. Проте не потрібно фінансових ресурсів, щоб дотримуватися графіка перевезень і доїжджати до кінцевої зупинки. До кінця квітня перевізники працюють у тестовому режимі, а от з 1 травня усі транспортні засоби повинні чітко дотримуватися графіків перевезень. До кінця травня в усіх автобусах має здійснюватися оголошення зупинок.

Щодо ситуації з лізингом, міський голова розповів, що зустрічався з президентом корпорації «Богдан», узгоджував питання відсотків. Все ж лізинг є кредитом і його треба повертати. Важливо, щоб на підприємстві своєчасно виплачувалася заробітна плата. А про те, що якість обслуговування пасажирів покращилася, свідчить той факт, що зменшилося кількість скарг в групу оперативного реагування «15-80».

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Івано-Франківщині ...

КОМЕНТАРІ