Послугами центру скористалися понад тисячу юридичних осіб, які замовили 2 638 посилених сертифікатів.
Громадяни та підприємці-фізособи отримали 4 595 ключів. Як і раніше, це найчисленніша категорія клієнтів. За січень-березень їх кількість сягнула 3760 осіб.
Стати власником безкоштовних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису можна, звернувшись у відділ реєстрації користувачів за адресою: м. Тернопіль, вул. Білецька 1, ліве крило, 1-ий поверх, кабінет 122. Тел. для довідок 23-53-61. Реєстрація користувачів відбувається з понеділка по четвер з 9:00 до 19:30 год., у п’ятницю - з 9:00 по 18:15 год.
Віднедавна ключі електронного підпису можна отримати і в Чорткові, за адресою: м. Чортків, вул. Шевченка, 23, 1-ий поверх, кабінет 10. Тел. для довідок (03552) 2-15-60.
Детальну інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв Акредитованого центру, бланки документів, зразки їх заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД www.acskidd.gov.ua.
Нагадаємо, що Указом Президента України від №726/2012 від 24.12.2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функцію з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Про це повідомив медіа-центр ДПС у Тернопільській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Кількість митних оглядів на ...
Наступна новина: Борис Клімчук: Ситуація з ...