При цьому, загальна сума витрат на навчання, яка включається до податкової знижки, не може перевищувати суми річної заробітної плати, зменшеної на суму єдиного соціального внеску та податкової соціальної пільги за її наявності (пп.166.4.2 п.166.4 ст.166 Податкового кодексу України).
Нагадуємо, що податкова знижка для фізичних осіб - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ (пп.14.1.170 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України).
Про це повідомив медіа-центр ДПС у Закарпатській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: 30 квітня 2013 року – ...
Наступна новина: За підсумками І кварталу ...
Новини онлайн: чому це зручно та актуально?
Как добраться из аэропорта Минска в город: зачем заказывать трансфер заранее
Ризик проти винагороди: як Fast Track Rewards поглиблює персоналізацію за допомогою ШІ
Догляд за шкірою взимку: 3 кроки, які варто знати
Єдиноборства для жінок — впевненість, сила і навички самооборони
Єдиноборства для жінок — сила, впевненість і навички самооборони