На Тернопільщині Олександр Вітрук доповів голові ОДА Валентину Хоптяну про стан реформування податкової служби в регіоні

На Тернопільщині Олександр Вітрук доповів голові ОДА Валентину Хоптяну про стан реформування податкової служби в регіоні

02.05.13 13:05 0 924
Виконуючий обов’язки начальника Головного управління Міндоходів у Тернопільській області Олександр Вітрук, який до цього очолював Державну податкову службу у Тернопільській області, доповів голові Тернопільської обласної державної адміністрації Валентину Хоптяну про стан реформування податкової служби в регіоні.

Як відомо, наприкінці минулого року шляхом реорганізації Державної податкової та Державної митної служб утворено Міністерство доходів і зборів України із функцією адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Відповідної реорганізації зазнали й територіальні органи. На базі Державної податкової служби в області утворено Головне управління Міндоходів у Тернопільській області, а також утворено Тернопільську митницю Міндоходів. Крім цього, в області функціонуватимуть сім об’єднаних державних податкових інспекцій Міндоходів (Тернопільська, Бучацька, Гусятинська, Збаразька, Козівська, Кременецька та Чортківська).

Вже створено комісію з проведення реорганізації (шляхом перетворення) Державної податкової служби у Тернопільській області, яку очолила заступник голови ДПС в області Марія Мельник.

«Варто зазначити, – запевнив О.Вітрук, – проведення реорганізації не погіршить умов обслуговування платників, оскільки утворені об’єднані державні податкові інспекції надаватимуть усі необхідні для платників послуги, а дислокація митних органів не зміниться. Більше того, бізнес отримав єдиного адресата, який від імені держави відповідатиме за якісний сервіс в адмініструванні податкових та митних платежів».

Переваги об’єднання двох відомств та функцій, що дублюються у податкової та митної служб, платники відчують найближчим часом. Так, із створенням Міністерства доходів і зборів буде об'єднано податковий і митний аудит, а отже суттєво зменшиться кількість візитів на підприємства і водночас підвищиться ефективність контрольно-перевірочної роботи. Підвищення якості і зменшення термінів проведення аудиту планується за рахунок введення електронних перевірок. Відповідна ініціатива вже винесена на обговорення з громадськістю.

Олександр Вітрук також повідомив, що у найближчі вихідні та святкові дні у центрах обслуговування буде забезпечено максимально ефективний рівень податкового супроводу платників податків. Зокрема, центри обслуговування платників податків працюватимуть 1-3, 4, 6, 9-10, 11 травня 2013 року з 09.00-16.00 год.

Про це повідомив медіа-центр ДПС у Тернопільській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Ірина Сех вимагає від ...

КОМЕНТАРІ