Ініціатор проведення–КП «Муніципальна інспекція з благоустрою».
Організатор проведення–відділ підтримки та розвитку підприємництва управління економічного та інтеграційного розвитку виконавчого комітету міської ради
ВИСТУПИЛИ:
С.Кукула – в.о. начальника КП «Муніципальна інспекція з благоустрою» доповів присутнім про те, що причиною розробки проекту даного рішення стало те, що водії транспортних засобів, які здійснюють міжміські пасажирські перевезення не дотримуються своїх маршрутів, в результаті чого виникають «стихійні стоянки». Близько 1500 одиниць транспортних засобів, які приїжджають з навколишніх сіл і міст здійснюють паркування в центральній частині міста, що збільшує навантаження на вулично-дорожню мережу міста. З метою удосконалення пасажирських автоперевезень, упорядкування руху та відстою транспортних засобів, що здійснюють приміські, міжміські та міжобласні перевезення вносяться доповнення до «Правил благоустрою міста Івано-Франківська».
ОБГОВОРЕННЯ:
А.Шестакова – житель міста: поцікавилась, куди перенести стоянки транспортних засобів, які здійснюють міжміські перевезення?
С.Кукула – в.о. начальника КП «Муніципальна інспекція з благоустрою» на запитання А. Шестакової повідомив про те, що в місті існує чотири автостанції на котрих міжміські маршрутні транспортні засоби повинні здійснювати паркування та відстій. Навів приклад, що для напрямку Галич, Рогатин є автостанція 2 (АС-2), для Надвірнянського району АС-3, для Тлумацького району АС-4, для міжобласних рейсів АС-1.
Ю.Кривень – журналіст газети «Галичина»: поцікавився, чому зараз у разі виявлення порушень вимог щодо залишення маршрутного транспортного засобу на стихійній стоянці, посадки чи висадки пасажирів не складаються адміністративні протоколи?
С.Кукула – в.о. начальника КП «Муніципальна інспекція з благоустрою»: на запитання Ю.Кривеня повідомив про те, що в КП «Муніципальна інспекція з благоустрою» немає обов’язків виписувати такі адміністративні протоколи, але як тільки будуть внесені зміни до Правил благоустрою міста Івано-Франківська ми відразу почнемо їх складати.
Ю.Кривень – журналіст газети «Галичина»: звернувся з запитанням, чому КП «Муніципальна інспекція з благоустрою», а не «Укртрансінспекція», бере на себе функції складати адміністративні протоколи за порушення вимог щодо залишення маршрутного транспортного засобу на стихійній стоянці, посадки чи висадки пасажирів?
С.Кукула – в.о. начальника КП «Муніципальна інспекція з благоустрою»: про те, що в «Укртрансінспекції» на цілу область вісім працівників, тому їм важко здійснювати такі функції, а в штаті КП «Муніципальна інспекція з благоустрою» п'ятнадцять осіб, що дає можливість ефективно виконувати таку роботу.
Ю.Кривень – журналіст газети «Галичина»: поцікавився, хто ще крім КП «Муніципальна інспекція з благоустрою» буде виконувати цю роботу?
С.Кукула – в.о. начальника КП «Муніципальна інспекція з благоустрою»: на запитання Ю.Кривеня повідомив, що в місті створена робоча група до складу якої, окрім КП«Муніципальна інспекція з благоустрою» входять: ДАІ, ДПІ, «Укртрансінспекції», транспортний відділ виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради, обласний відділ транспорту та два депутати Івано-Франківської міської ради.
І.Чешаєв – житель міста: поцікавився, як буде відбуватись процедура накладання стягнень на водіїв, які порушили вимоги щодо залишення маршрутного транспортного засобу на стихійній стоянці, посадки чи висадки пасажирів?
С.Кукула – в.о. начальника КП «Муніципальна інспекція з благоустрою»: повідомив присутніх про те, що водій маршрутного транспортного засобу, який вчинив такі порушення вимог вперше – попереджається, якщо ж він другий раз вчинив порушення то в такому випадку на нього складається адміністративний протокол про порушення законодавства у сфері благоустрою міста.
За результатами обговорення вирішено подати даний проект рішення без зауважень та змін на розгляд виконавчого комітету міської ради з подальшим внесенням на розгляд сесії міської ради.
Про це повідомили у Івано-Франківській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Повідомлення про акцепт ...
Наступна новина: 17 травня у Тернополі ...