Під час двомісячника благоустрою Тернопіль прибирало 15 тисяч городян

Під час двомісячника благоустрою Тернопіль прибирало 15 тисяч городян

22.05.13 17:36 0 962
Про результати проведення Двомісячника благоустрою та звіт про стан ремонту доріг у Тернополі йшлося під час засідання прес-клубу 21 травня. Учасниками заходу були заступник міського голови Владислав Стемковський та заступник начальника управління ЖКГ, благоустрою та екології Олег Соколовський.

З 15 березня у Тернополі почали наводити повний порядок. Залучили для цього не лише комунальні служби міста, а й підприємства різних форми власності, громадські організації, школи та вузи.

«В цьому році двомісячник благоустрою почали в новому форматі. У зв’язку з різкою зміною клімату його розпочали з 15 березня. Підприємствам було зроблено і роздано спеціальні пам’ятки з позначенням, що таке прилегла і прибудинкова територія, за яким принципом прибирати - це значно вплинуло на результативність роботи. Загалом у двомісячнику взяло участь 15 тисяч людей. Попрацювали на славу 80 навчальних закладів. Вони виконали роботи з впорядкування території навчальних закладів - почистили 120 гектарів території, зробили обрізку 3200 дерев, посадили 12 тисяч метрів квадратних квітників. Як на мене це дуже багато», - зауважив Олег Соколовський.

В рамках двомісячника відремонтовано 400 ігрових майданчиків, почищено кладовище, усі міські парки. Крім того, проведена акція «Віднови, збережи, передай» - замість старих зрізаних тополь в парку Шевченка висадили доволі красиве декоративне дерево – катальпа. До речі, на здивування комунальників, прижилися усі саджанці – традиційно близько 30% з них помирають.

Однак наведення порядку в місті не завершується лише проведенням двомісячника. Протягом літа чимало об’єктів чекає ремонт.

Наразі в місті триває відновлення фонтанів. Зокрема почали капітально відновлювати фонтан Сльози Гронського, який не витримав зимових морозів. Минулого року тут було зроблено косметичний ремонт, цьогоріч після зими потрібно відновлювати усю споруду, адже вона як слід не ремонтувалася понад 30 років.

Одним з напрямків під час двомісячника стала також робота жеків. Серед їхніх завдань - ремонт ліфтів, встановлення лавок, урн для сміття, прибирання тощо.

Місто має на дороги вдесятеро менше від потреби

Не менш вагомим питанням для обговорення стали тернопільські дороги. Особливо аварійний стан доріг в місті тернополяни побачили після сходження снігу цієї весни. Серед основних причин – відсутність надійної дорожньої основи та різкі перепади температури.

«На поганий стан доріг в Тернополі вплинуло кілька факторів. Зокрема, це відсутність належного водовідведення та дорожньої основи, яка була б розрахована на існуюче нині навантаження на автошляхи міста. За даними Державтоінспекції, кількість транспорту збільшилася за останні роки в десятки разів. Крім того, одна з причин поганого стану доріг – відсутність виконання капітального ремонту. Не відповідає нормам на сьогоднішній день і якість бітуму. Тому дороги, що були зроблені згідно сучасних норм, вистояли зиму, інші – «посипалися». Таким чином з настанням весни ми змушені були коригувати наші плани по ремонтах доріг. Об’єктивно ми маємо ресурс на ремонт в десять разів менший від потреби. Державне фінансування відсутнє. Крім нестачі коштів, існує проблема з проплатою казначейських рахунків. Через це існує постійна затримка коштів виконавцям робіт, котрі працюють за договором субпідряду. Працювати доводиться з перервами – в міру надходження коштів», - зазначив Владислав Стемковський.

За даними технагляду, лише на поточний ремонт доріг в Тернополі у 2013 році необхідно 60 мільйонів гривень. В місцевому бюджеті на це закладено лиш 7 мільйонів. Для виконання робіт капітального характеру треба мінімум 300 мільйонів гривень. Місто має понад 20 мільйонів.

Наразі в Тернополі працює всього три дорожні організації. Для здешевлення робіт використовують нові технології.

Для фрезування дорожнього покриття місто орендує техніку приватного підприємства. Без неї, стверджують комунальники, як без рук. Власна ж техніка не оновлювалася десятки років. Під час зими робили поточні ремонти за допомогою тена з ультрачервоними променями. Ця техніка хоч і малоефективна, однак дає можливість виконувати необхідні аварійні роботи навіть взимку. Працює на міських дорогах і спеціалізований автомобіль, який ремонтує дороги мілким щебенем та емульсією. Такі технології вдесятеро дешевші, ніж звичайні роботи, кажуть дорожники.

Економитиме місто і на відходах - відфрезерований матеріал зберігають на складах і використовуватимуть для аварійних ямкових робіт у дворових проїздах.

Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Луцьк: у міській раді ...
Наступна новина: Львівщина: фахівці ...

КОМЕНТАРІ