У Львів приїжджає 14-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами

У Львів приїжджає 14-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами

23.05.13 12:14 0 875
У 2013 році Київський Міжнародний Фестиваль Реклами вкотре відбудеться не у Києві. Цього разу учасникам запропонували змінити одеські байки на легенди Львова. Фестиваль відкриється завтра, 23 травня, і триватиме протягом трьох насичених на події днів.

Серед учасників фестивалю – понад 500 креативників, дизайнерів, представників рекламних агенцій України, Росії, Білорусі, Казахстану, Латвії, Естонії, країн Кавказу та інших, а також директори, менеджери з маркетингу, співробітники компаній-рекламодавців. Також є один учасник з Фінляндії.

— Київському Фестивалю Реклами 14 років. Протягом 11 років ми проводили його в Києві. Потім вирішили подорожувати. Минулого та позаминулого років ми робили Фестиваль в Одесі. Цього року ми вперше у Львові. На мою думку, в Україні є лише три міста, які підходять для туризму, зокрема, фестивального. Це Київ, Одеса і Львів. Я дуже люблю Львів. І мені хочеться передати цю любов учасникам Фестивалю. Це місто сприяє тому, що атмосфера буде емоційною та цікавою. — В першу чергу, ми працюємо для українського креативного рекламного ринку. Ми позиціонуємося на країни пострадянського простору. Найбільше робіт на наш Фестиваль надсилає Росія. Друге місце посідає Україна. На третьому – Білорусь. Далі Казахстан, Латвія і так далі.  Останні п’ять років ми кожного разу збираємо близько 1500-1700 робіт. Це найцікавіше з креативного рекламного ринку країн-учасниць Фестивалю. — Максим Лазебник, продюсер Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

Експозиція робіт учасників, а також майстер-класи та семінари 14-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами відбуватимуться у львівському Палаці мистецтв.

Перший поверх Палацу Мистецтв – це зона фестивалю з вільним входом. Кожен охочий може подивитися рекламні ролики, які транслюватимуться на екранах, а також взяти участь у деяких заходах Фестивалю. 24 травня у цій зоні відбудеться засідання Координаційної ради з реклами країн СНД. Тема обговорення: «Про практику використання законодавства про рекламу професійними рекламними спільнотами й антимонопольними органами країн-учасниць СНД».

25 травня з 10.30 до 16.30 год тут засідатиме дискусійний клуб. Дискусію присвячено етичним проблемам реклами, гендерному рівноправ'ю та іншим важливим, на думку Української Асоціації Маркетингу та Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, аспектам. Проект реалізується у партнерстві з Фондом ім

Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Тернопільщина: в області ...
Наступна новина: На Івано-Франківщині маєш ...

КОМЕНТАРІ