Завдяки антикорупційному «Пульсу» волиняни усувають непорозуміння у спілкуванні з фахівцями Міндоходів

Завдяки антикорупційному «Пульсу» волиняни усувають непорозуміння у спілкуванні з фахівцями Міндоходів

30.05.13 12:42 0 489
Лише піввідсотка від усіх дзвінків, що надходять на номер телефону «Пульсу» – це повідомлення від платників податків з Волині. Як правило, вони стосуються винятково організаційних питань. Про це під час зустрічі з волинськими ЗМІ повідомив в.о. начальника Головного управління Міндоходів у у Волинській області Ігор Сінгаєвський.

«Аналітика свідчить, що загалом в Україні, телефонуючи на «Пульс», у 2 випадках зі ста громадяни повідомляють про певні корупційні прояви чи ризики. Від волинських платників податків такої інформації не надходило жодного разу з часу запровадження сервісу», – звернув увагу медівників Ігор Сінгаєвський.

За словами керівника ГУ Міндоходів Волині, з початку року на «Пульс» із зауваженнями до роботи фахівців Міндоходів на Волині платники податків зверталися 11 разів – у всіх випадках з повідомленнями про перешкоди у процедурі реєстрації, подання звітності, проведення перевірки в Луцькій ОДПІ.

«Всі звернення розглянуті протягом доби, проблемні питання врегульовано. Відтак, головний акцент ми робимо на профілактичній роботі та упередженні корупції, а не тільки реагуємо на її конкретні прояви», – підкреслив Ігор Сінгаєвський.

Нагадаємо, що з метою ефективного механізму громадського контролю запроваджено спеціальний антикорупційний проект «Пульс» (тел. 044 274 00 07).

Зі створенням Міністерства доходів і зборів України цей сервіс став доступний і клієнтам митниці.

Про це повідомив медіа-центр ДПС у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Чернігівська область: ...

КОМЕНТАРІ