У свої доповіді начальник інспекції з питань захисту прав споживачів у Житомирській області Олександр Дацко зазначив, що за минулий рік до інспекції надійшло 242 звернення від споживачів за порушення їх прав. Задоволено було 88% звернень громадян. При інспекції з питань захисту прав споживачів у Житомирській області функціонує громадська приймальня, в якій спеціалісти надають консультації, роз’яснення та допомогу споживачам та виробникам.
Під час наради голова Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Сергій Орєхов наголосив на тому, що в кожному районі та місті повинен бути фахівець з питань захисту прав споживачів, до якого люди можуть звертатися зі своїми проблемами через неякісні товари та послуги.
«В області розроблена та затверджена Програма захисту прав споживачів у Житомирській області на 2012-2015 роки, на реалізацію заходів якої з обласного бюджету буде виділено 300 тис. грн. Ми єдина область, яка виділила кошти на ці цілі. Відповідні служби спільно з територіальним органом інспекції у справах захисту прав споживачів в області наразі вивчають питання практичної можливості їх використання, і я впевнений, що обласний підрозділ інспекції знайде можливість використати їх з найбільшою ефективністю для громади», - запевнив у своєму виступі голова облдержадміністрації Сергій Рижук.
Наприкінці наради було підписано Меморандум про співпрацю між облдержадміністрацією, обласною радою та Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів.
Спільно з Держспоживінспекцією керівництво області зосередить зусилля для створення гнучкої інноваційної системи споживчої політики, яка відповідатиме найкращій світовій практиці та зможе адекватно реагувати на вимоги та потреби суспільства, економіки і споживачів.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Львові розширять ...
Наступна новина: 1 червня - обласне свято ...