Зокрема, йшлося про компенсації з Держбюджету за пільгові перевезення пасажирів, виділення ділянки під кладовище, роботу швидкої медичної допомоги, державні програми фінансування ліфтів та соціально-економічного розвитку. Найобширнішими питаннями під час обговорення стали ремонт об’їзної дороги і вул. Гайової, а також виділення обласною владою ділянки під сучасну сміттєсортувальну лінію для Тернополя.
« по кожному з питань відповідальні за них особи отримали чіткі доручення. Нарада проведена досить продуктивно, рішення і доручення – позитивні, які мають дати додатковий поштовх для розвитку міста. Це і створення бази відпочинку на основі гребного каналу, і вирішення питання передачі доріг на державне утримання, і виділення земельної ділянки під сміттєсортувальну лінію та багато інших питань, які потребують спільного вирішення з адміністрацією. Сподіваємося, що ця зустріч не буде декларативною і з часом тернополяни зможуть побачити практичні результати її проведення», - зазначив міський голова Сергій Надал.
Зокрема очільник міста зауважив, що в разі виділення обласною владою ділянки, встановлять сучасну сміттєсортувальну лінію, яка б повністю забезпечувала потреби міста. Реалізовуватимуть задум за кошти інвесторів.
Спільними зусиллями забезпечать також роботу швидкої допомоги. Місто, як зазначив Сергій Надал, готове надавати в користування приміщення, натомість область на державному рівні забезпечить відповідні компенсації та дотування.
Також у планах залучити державні кошти на капітальний ремонт Об’їзної та частини вул. Гайової. Адже зробити подібні роботи за рахунок міського бюджету неможливо.
Таким чином, голова ОДА пообіцяв спрямувати кошти на дороги. Крім того, висловив ідею, за аналогією райцентрів, залучати до ремонту доріг в Тернополі підприємців.
Загалом позитивні рішення прийняли стосовно усіх порушуваних питань. Спеціалісти обох структур отримали доручення спільно виконати поставлені завдання.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Житомирщина: рятувальники ...
Наступна новина: Івано-Франківська область: ...