У Житомирі реєстрація землі проходить за 14 днів

У Житомирі реєстрація землі проходить за 14 днів

10.06.13 12:55 0 520
«Ті величезні черги, що раніше були у Житомирському районі, практично зникли, - зазначає перший заступник начальника управління Держземагентства у Житомирському районі Максим Бугайчук, - Управління у своїй повсякденній роботі все ближче стає до землекористувачів».

Після реорганізації, коли об’єднали дві землевпорядні служби — міську і районну в одну, змінилися й підходи в роботі із громадянами. По-перше, запроваджено чіткі терміни щодо реєстрації землі. Спочатку приймається заява, проводиться перевірка документації на відповідність законодавству, і, якщо все відповідає нормам, то ділянка реєструється впродовж 14 днів.

За порушення строків розгляду заяви та реєстрації ділянки передбачені штрафи для реєстраторів. Перший штраф - 20-50 неоподатковуваних мінімумів, другий - 50-200 неоподатковуваних мінімумів, третій штраф - звільнення без права займати відповідну посаду.

«Раніше такого не було, і громадянам доводилося місяцями чекати результату. Зараз в нас є відповідальні працівники, які контролюють терміни проходження і реєстрації документів», - підкреслює Максим Володимирович..

Далі у Національній кадастровій системі ділянці присвоюється кадастровий номер і запис в Поземельній книзі. Заявнику надається витяг з кадастру для органів місцевої влади для прийняття відповідного рішення про затвердження документації. З цим рішенням заявник звертається до органів реєстрації майнових прав, проводить там державну реєстрацію своїх майнових прав і отримує відповідне свідоцтво.

«Тепер жителям Житомирського району (як і жителям міста) із земельних питань треба звертатися за нашою новою адресою: вул. Мала Бердичівська, 17-В — це приміщення обласної друкарні, - інформує фахівець. — Ще один позитивний момент — буквально за 200 метрів від нашого управління розміщена реєстраційна служба, і громадянин, що отримав у нас всі необхідні документи, через 10 хвилин може зареєструвати їх у реєстраційному центрі».

За словами Максима Бугайчука, для покращання роботи в управлінні вдвічі збільшено кількість спеціалістів, які займаються реєстрацією земельних ділянок. Громадяни тепер не оббивають пороги управління та годинами не стоять в чергах. За все відповідає виконавець робіт і доводить справу до кінця. Тепер землекористувач сам має прийти лише за витягами - щоб замовити і отримати за декілька днів.

Також відповідальні працівники Держземагентства у Житомирському районі щотижня виїжджають у села району. Такі зустрічі узгоджуються із сільськими головами. Керівники управління проводять сходи громадян, беруть участь на сесіях сільських рад, постійно ведеться виїзний прийом, де землевласники та землекористувачі можуть ставити питання щодо вирішення земельних проблем.

Робота по реєстрації земельних ділянок проводиться без збоїв.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ