Понад 90 тисяч звернень адресували українці минулого року до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів

Понад 90 тисяч звернень адресували українці минулого року до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів

11.06.13 20:31 0 1070
В облдержадміністрації відбулася нарада за участю голови Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Сергія Орєхова з актуальних питань захисту прав споживачів та впровадження проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту».

Зазначалося: у минулому році в Державну інспекцію з питань захисту прав споживачів надійшло понад 90 тисяч звернень, 88% від їх загальної кількості було вирішено на користь споживачів. За неякісні товари громадянам повернули 6 млн. грн., неналежним чином надані послуги ЖКГ – 9 млн. грн.

Наразі основне завдання інспекції, за словами Сергія Орєхова, – «забезпечити баланс інтересів між державою, представниками бізнесу та споживачами». Цього, на його думку, можна досягти шляхом створення у регіонах за участю громадськості дієвих структур із захисту прав споживачів, а також розробки регіональних програм співпраці місцевої влади і громади.

Заступник голови облдержадміністрації Ігор Зварич акцентував на важливості проведення у літній період Державною інспекцією України з питань захисту прав споживачів та іншими структурами перевірок дитячих закладів оздоровлення щодо якості використаних ними харчових продуктів. Йшлося також про сприяння роботі інспекції представників громадськості, в результаті чого в області зменшилася кількість звернень з питань порушення прав споживачів.

За результатами наради підписано Меморандум про співпрацю.

Про це повідомили у Івано-Франківській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Івано-Франківщина: ...
Наступна новина: Львівські вогнеборці ...

КОМЕНТАРІ