Рівненська влада коштом містян прикриває власну безгосподарність

Рівненська влада коштом містян прикриває власну безгосподарність

12.06.13 19:00 0 1249
11 червня 2013 року під час засідання виконавчого комітету Рівненської міськради член виконкому свободівець Андрій Бортнік виступив категорично проти підняття тарифу на проїзд у тролейбусах без попереднього детального вивчення фінансової та господарської діяльности міського комунального підприємства "Рівнеелектроавтотранс". Проте, попри протест націоналіста, виконком таки ухвалив рішення збільшити ціну на проїзд у тролейбусах із 1,25 до 1,50 грн.

Під час засідання виконкому Рівненської міської ради Андрій Бортнік запропонував не поспішати зі збільшенням тарифів і створити комісію, яка вивчить фінансовий стан комунального підприємства "Рівнеелектроавтотранс" та діяльність його керівництва, а розгляд питання про збільшення тарифу перенести на наступне засідання міськвиконкому.

Як наголосив Андрій Бортнік, однією з причин низької прибутковості тролейбусного господарства міста є дублювання маршрутів тролейбусів приватними мікроавтобусами: "Це не господарський підхід. По маршрутах тролейбусів постійно курсують приватні автобуси, і в підсумку наше комунальне підприємство зазнає збитків. Це в першу чергу стосується одного з найпопулярніших тролейбусних маршрутів №3. Таким чином, кошти за перевезення пасажирів отримує не місто, а приватні перевізники. Вважаю, що в обласному центрі комунальне підприємство-перевізник не може бути збитковим, – його штучно доводять до банкрутства, щоби згодом повністю захопити ринок пасажирських перевезень у обласному центрі. Я запропонував як експеримент зняти з одного з тролейбусних маршрутів усі приватні автобуси, які дублюють маршрут, на один місяць і оцінити різницю. Але, вочевидь, така пропозиція налякала представників влади й бізнесу, оскільки в Рівному це одне ціле. Дивують також інтервали руху тролейбусів, бо виглядає так, що їх випускають у рейс рівно на стільки, щоби перевезти пільговиків, а пасажирів, які платять за проїзд, "дарують" близьким до влади приватним перевізникам".

Попри вимогу націоналіста, його пропозицію решта членів виконкому не підтримали, а відтак плату за проїзд у тролейбусах підвищать з 1,25 коп., до 1,50 коп.

Начальник управління транспорту і зв'язку Віталій Миронюк аргументував необхідність підвищення тарифу тим, що підприємство має борги, серед яких і з виплати заробітної плати – більше трьох місяців люди не отримують кошти. Попри те, що вартість за проїзд у тролейбусі буде підвищено, Віталій Миронюк визнав, що це не забезпечить розв'язання фінансових проблем на підприємстві, які існують зараз. Андрій Бортнік підкреслив, що нині міська влада учергове компенсує коштом рівнян безгосподарність керівників комунальних підприємств. А підняття тарифів, на його думку, – крайній захід, яким не можна керуватися у разі виникнення проблем.

"Керівники транспортної галузі міста приходять на засідання виконкому лише з одним баченням виходу з ситуації – збільшення тарифів. На мої прохання продемонструвати елементарну стратегію розвитку підприємства, які я озвучую уже більше року, ніхто не реагує. Складається враження, що комплексне бачення майбутнього підприємства у них просто відсутнє", – додав націоналіст.

Прес-служба Рівненської обласної організації ВО "Свобода
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 1)
Попередня новина: ТРК «Львів» присвячує ...
Наступна новина: Стадіон «Авангард» та ФК ...

КОМЕНТАРІ