При цьому він запевнив, що намагатиметься усунути бюрократичні перепони, з якими можуть зіткнутися активні місцеві підприємці в ході реалізації своїх ідей.
Зокрема, керівник Чернігівської медіагрупи Ярослав Сухомлин зініціював цікавий проект навігації містом, що передбачає встановлення вуличних вказівників, карт і схем на ключових перехрестях обласного центру, інформаційних стендів поблизу визначних пам’яток. Для їх виготовлення і розміщення потрібне сприяння й погодження відповідальних підрозділів міської ради. Саме це готовий забезпечити С. Андрос.
Важливим чинником у поліпшенні інформаційного простору міста має стати збільшення зон вільного доступу до Інернету. Як поділився планами керівник Інтернет – напрямку ТРК «Основа» Олексій Горбунов, до існуючих п’яти зон Wi-Fi можуть додатися ще дві – на Валу і в Центральному парку культури та відпочинку. Щоправда, прокладання мереж досить вартісне, над цим слід попрацювати спільно.
Начальник управління стратегічного розвитку міста та туризму міської ради Борис Атрощенко наголосив, що запорукою успішного туристичного бізнесу є формування позитивного іміджу міста, розбудова сучасної інфраструктури, розповсюдження інформації про пам’ятки, туристичні маршрути й готелі Чернігова. Перспективними напрямками є активізація співпраці з містами-побратимами й брендування міста на будь-яких масових заходах.
Крім того, управління стратегічного розвитку міста та туризму міськради готове надати всім підприємцям, які працюють у сфері громадського харчування, транспортних перевезень, міжнародних комунікацій друковану продукцію про місто для максимального охоплення потенційних вітчизняних та іноземних туристів.
На завершення спілкування С. Андрос запросив усіх зацікавлених до більш предметної співпраці й пообіцяв особисто підтримати креативні й обгрунтовані проекти.
Про це повідомили у відділі зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Козівщина готується до ...
Наступна новина: Флорентіно Перес не бажає ...