На Івано-Франківщині про спрощення процедури надання адміністративних послуг

На Івано-Франківщині про спрощення процедури надання адміністративних послуг

14.06.13 08:00 0 806
На виконання п.83.9 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12 березня 2013 року № 128/2013, з поетапного впровадження проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» та протокольних доручень, визначених на розширеному засіданні Координаційної ради з питань реалізації в Україні Ініціативи «Партнерство» Відкритий Уряд» в частині удосконалення роботи з розвитку системи та підвищення якості надання адміністративних послуг, 11 червня 2013 року відбулась нарада під головуванням Ігора Зварича – заступника голови обласної державної адміністрації за участю голів, заступників голів райдержадміністрацій та міських виконавчих комітетів міст обласного значення, державних адміністраторів, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації.

За результатами проведення наради прийнято протокольне рішення, яким органам місцевого самоврядування необхідно вжити всіх заходів для укладання меморандумів про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг, керівників структурних підрозділів, що є надавачами адміністративних послуг, зобов’язано визначити їх перелік, дирекції ДП «Укрпошта» організувати та провести навчання персоналу щодо консультацій громадян для забезпечення можливості прийняття та повернення документів засобами поштового зв’язку на території області до жовтня поточного року.

Про це повідомили у Івано-Франківській обласній державній адміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ