Відтепер аби отримати дозвільні документи, не потрібно бігати по кабінетах. Проблему з чергами, ускладнюючими дозвільними процедурами у Тернополі вирішили – міська рада створила сучасний Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). Ідея створення центру обслуговування громадян належить міському голові Сергію Надалу.
У ЦНАПі тернополяни можуть отримати абсолютно весь спектр послуг, пов’язаних з дозвільними документами. Раніше цю функцію виконували виконавчі органи влади. Відтепер процедура отримання дозволів стала простішою і менш затратною по часу.
Прийом громадян у ЦНАПі відбувається в одному приміщенні за принципом роботи «єдиного офісу». Працює сучасна електронна система управління чергою, є доступ до інформації з різних джерел: інформаційні термінали, веб-сайти, друковані матеріали. Елементами сучасної системи роботи з населенням є Система управління якістю надання адмінпослуг. Міська рада пройшла сертифікацію у 2011 році. Інша складова – електронний документообіг, завдяки якому в будь-який момент часу можна простежити рух документів між структурними підрозділами і виявити місця і причини затримок і перешкод. Система – відкрита, сучасна, зорієнтована на потреби та інтереси громадян.
У зоні очікування ЦНАП працює адміністратор, який здійснює взаємодію із суб’єктами звернень по телефону (роз’яснює порядок звернення в ЦНАП тощо); при потребі допомагає суб’єкту звернення скористатися системою електронного управління чергою, інформаційним терміналом; здійснює консультування суб’єктів звернень із загальних питань, стосовно порядку, способів надання адміністративних/неадміністративних послуг, документів дозвільного характеру, супутніх послуг, які надаються в приміщенні ЦНАП тощо.
Зокрема, адміністратори, державні адміністратори ЦНАП надають необхідні консультації з таких питань:
– надають інформацію суб’єкту звернення щодо стану розгляду їх заяви; видають суб’єкту звернення формуляри (бланки) документів, заяв на отримання адміністративних/неадміністративних послуг, документів дозвільного характеру;
– надають суб’єкту звернення допомогу при заповненні документів, необхідних для отримання адміністративних/неадміністративних послуг, документів дозвільного характеру.
Графік роботи ЦНАП:
понеділок, середа – 8.00 – 17.15;
вівторок, четвер – 8.00 – 20.00;
п’ятниця – 8.00 – 16.00;
субота – 8.00 – 15.00.
Графік прийому суб’єктів звернень:
- щодо надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру: понеділок, середа, п’ятниця – 9.00 – 16.00; вівторок, четвер – 11.00 – 20.00; субота – 8.00 – 15.00;
– щодо надання неадміністративних послуг: понеділок, середа – 9.00 – 16.00; вівторок, четвер – 11.00 – 16.00; п’ятниця – 9.00 – 13.00.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: План виконання робіт ...
Наступна новина: На Івано-Франківщині на ...