17 червня заступник голови облдержадміністрації Ярослав Долгих провів чергове засідання оперативного штабу. Участь у засідання брали директор департаменту сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації Раїса Гула, її заступник Олександр Антонюк і начальник служби у справах дітей облдержадміністрації Олена Савельєва. Про рівень дотримання вимог і настанов Глави держави щодо проведення кампанії з відпочинку й оздоровлення дітей на Житомирщині доповіли керівники районів, представники відповідних служб і відділів при райдержадміністраціях, а також директори оздоровчих таборів.
Так, для підготовки та поліпшення матеріально-технічної бази колективного підприємства – оздоровчий табір «Березовий гай» у Бердичівському районі з місцевого бюджету виділено 60 тис. грн., заклад уже виграв тендер на проведення двох оздоровчих змін і невдовзі виборюватиме право на проведення третьої зміни. Щорічно збільшується і кількість дітей, охочих відпочити у «Березовому гаї».
На Овруччині з 5879 дітей заплановано оздоровити 4 тисячі осіб, що становить 68 % від загальної кількості. При цьому 42,5 % дітей будуть охоплені оздоровленням (протягом 21 дня) та 25,5 % – 14-денним відпочинком у відповідних закладах. Для реалізації компанії з літнього відпочинку та оздоровлення дітей було спрямовано 90 тис. грн з районного та 75 тис грн. з сільських бюджетів. Під час оздоровчого періоду заплановано додаткове виділення коштів з місцевих бюджетів: ще 20 тис. грн. з районного та близько 80 тис. грн. – з сільських.
В Олевському районі вже оздоровлено майже 800 дітей, у тому числі 600 дітей було охоплено відпочинком та оздоровленням у пришкільних таборах. На організацію кампанії з районного бюджету було спрямовано 57 тис. грн. Крім того, районна влада щорічно оздоровлює 200 дітей у центрі медичної реабілітації «Пуща-водиця».
Готові забезпечити якісні оздоровлення та відпочинок дітей і в дитячому оздоровчі заклади «Барвінок» у Коростишівському районі та «Корчагінець» Чуднівського району.
Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Івано-Франківську з ...
Наступна новина: Обласна конкурсна комісія ...