Попри намагання провладної більшости "проштовхнути" лобістський законопроєкт, для його ухвалення не набралося необхідної кількости голосів. "За" проголосували лише 202 депутати. Фракція ВО "Свобода" виступила категорично проти ухвалення документу. Також свободівці утрималися під час голосування за питання про повернення проєкту ЗУ на розгляд профільного парламентського комітету, аби поставити документ у Верховній Раді на повторне перше читання.
Виступаючи під час обговорення документу, Юрій Михальчишин підкреслив, що задекларована мета законопроєкту не підтверджена реальними фінансовими показниками: "Мета документу, вочевидь, благородна, хоча концептуально і за внутрішнім змістом він відтворює законопроєкт №2412 за авторством Мартовицького, який депутати два тижні тому вже розглядали в сесійній залі та відхилили. Насправді, коли говорять про те, що необхідно забезпечити джерела субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованости з різниці в тарифах на водопостачання, водовідведення, теплову енергію, йдеться про те, що ці тарифи, вочевидь, відрізняються від ринкової вартости наданих послуг".
Свободівець підкреслив, що в документі запропоновано визначити суму цієї субвенції в розмірі 370 млн. грн. з додаткових джерел, перерозподілених щодо доходів загального фонду Державного бюджету України. Окрім того, націоналіст зауважив: "У матеріялах із розгляду законопроєкту містяться цікаві відомості, які депутати чомусь ігнорують. Зокрема, на 2013 рік таку субвенцію вже затверджено у розмірі 5 млрд. 126 млн. грн. Водночас із передбачених доходів спеціяльного фонду Державного бюджету України, який є джерелом її надання, в січні-травні 2013 року надійшло 3 тисячі гривень".
Парламентар наголосив, що законопроєкт пропонує здійснити перерозподіл доходів спеціяльного фонду державного бюджету нібито в межах загального обсягу доходів. Проте водночас зі зменшенням доходів, які на сьогоднішній день є реальними, їх пропонують замінити віртуальними: "За великим рахунком, у якості нібито компенсації джерел надходжень запропоновано збільшити надходження до державного бюджету коштів, спрямованих по суті на виконання інших програм, зокрема щодо розвитку тваринництва. Насправді, коли йдеться про практику, то ми будемо свідками того, що доходи будуть віртуальними. Адже джерела, які визначено в законопроєкті, зокрема частина чистого прибутку державних комунальних унітарних підприємств та об'єднань, а також власне дивідендів та доходів, які нараховуються на акції, частки і паї господарських товариств за статутними капіталами, у яких присутня держава, запропоновано визначити в сумі 170 мільйонів гривень".
Під час виступу народний депутат також звернув увагу на те, що в пояснювальній записці до вказаного проєкту закону відсутня інформація щодо можливого надходження до державного бюджету, зокрема за статтею надання гарантій та плати за кредити, які надала держава. Ці доходи до скарбниці досі не виплачено, відповідно субвенцію може бути недофінансовано реальними коштами. "Тому зрозуміло, що такі рішення ухвалюють виключно в інтересах приватних власників комунальних підприємств, яких у центральних і південних областях України є чимало", – підсумував Юрій Михальчишин.
Про це повідомили в прес-службі Львівської міської організації ВО "Свобода"
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: 28-30 червня 2013 року II ...
Наступна новина: Рівненщина: землевпорядна ...