«Найбільша кількість звернень стосується документів дозвільного характеру – до 50%, також найбільш затребувані людьми – земельні, квартирні та житлово-комунальні питання, - зазначає Леся Бобрівець. - Адміністративні послуги загалом надає відділ земельних ресурсів, управління ЖКГ, благоустрою та екології, управління містобудування та архітектури. Неадміністративні – відділ квартирного обліку та нерухомості, служба у справах дітей та неповнолітніх, управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів. Усі послуги – безкоштовні, крім окремих дозволів служб міста».
Загалом у Центрі надають 14 адміністративних, 18 неадміністративних та 45 послуг дозвільного характеру. В перспективі, як переконують працівники центру, перелік адмінпослуг збільшиться.
Зручним методом запису на прийом у центрі є електронна черга. Скористатися нею відвідувачам допомагає адміністратор. В інформаційних терміналах можна ознайомитися з послугами, в реєстраційних – зареєструватися і отримати талончик з порядковим номером у черзі, котрий автоматично висвітлюється на електронному табло.
Для зручності працівники надають послуги по суботах та працюють без обідньої перерви. Двічі на тиждень прийом здійснюють до 20.00.
При подачі документів у центрі відвідувачам дають їх опис, зазначають перелік поданих документів, дату звернення та кінцевий термін надання послуги.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Рівненщині використання ...
Наступна новина: На Івано-Франківщині ...