«Чернігівводоканал» дбає про якісне водопостачання

«Чернігівводоканал» дбає про якісне водопостачання

27.06.13 10:55 0 906
До диспетчерської служби водоканалу цілодобово звертаються мешканці Чернігова з питань якості води та тиску в водогоні, аварійних ситуацій. Директор КП «Чернігівводоканал» Олександр Шкінь наголошує: кожен дзвінок споживача є показником якості роботи колективу.

Політика підприємства ґрунтується на принципах: клієнто-орієнтованого підходу, дотриманні стандартів якості послуг, запровадженні енергоефективних технологій і обладнання. Тому в цих напрямках ведеться постійна робота.

Скарги громадян стосовно локального зниження тиску води та появи осаду напряму пов’язані зі станом внутрішньобудинкової водопровідної мережі та перебоями в електропостачанні. Так, відключення від енергопостачання підвищувальних насосних станцій міста спричиняє тимчасове забруднення води.

За словами головного інженера КП «Чернігівводоканал» Сергія Коцура, саме через збої електропостачання виникає зупинка роботи насосних станцій. Не дивлячись на те, що всі насосні станції водоканалу мають сучасне обладнання європейського рівня, через просадки електричної напруги іноді їх приходиться запускати в ручному режимі. А це певний час, внаслідок чого погіршується якісний показник системи водопостачання. Навіть 2-ох секундне вимкнення електрики потребує більше 10 хвилин для виходу насосних станцій на повний режим роботи, що негативно впливає на якість води.

До речі, водопостачання до багатоповерхівок Чернігова обслуговують 120 підкачувальних станцій, встановлених на теплопунктах. Із них 80 обслуговується КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ «Фірма «ТехНова» та «Чернігівоблтеплокомуненерго» і при відключенні електропостачання працівники теплопунктів не завжди встигають за короткий термін відновити роботу обладнання. А скарги від споживачів ідуть на адресу «Чернігівводоканалу».

Причиною осаду у воді також є існуючий стан внутрішньобудинкової водопровідної мережі. Зазначимо, що діяльність КП «Чернігівводоканал» і тариф ліцензуються тільки до вводу у будинок, а далі відповідальність несуть підприємства, які надають житлово-комунальні послуги. «Чернігівводоканал» неодноразово пропонував за допомогою хімічних реагентів провести очищення водопровідних труб Чернігова, що мало покращити загальний стан водопровідної мережі. Попри світові практики подібної прочистки мереж, у Чернігові реалізація цього проекту була блокована.

Не дивлячись на досить складну економічну ситуацію, КП «Чернігівводоканал» не зупиняється в своєму розвитку і рухається вперед. На за кошти Світового банку продовжується реалізація важливих для Чернігова проектів щодо реконструкції каналізаційної системи мікрорайону Масани, заміни каналізаційного колектору по вул. Ушинського, переобладнанню каналізаційно-насосних станцій.

Поряд із цим, проводиться весь комплекс заходів, спрямованих на щоденне забезпечення якісного водопостачання. Здійснюється планова промивка водопровідної мережі, на вже закінчуються ці роботи в центральній частині Чернігова та на Лісковиці.

Протягом минулої декади фахівцями КП «Чернігівводоканал» ліквідовано чотири аварійні пориви водопровідної мережі. У короткий термін проведені роботи щодо ліквідації аварій на водопроводі по вул. Музикальна, 7 і 14 та по вул. Горького, 81.

Телефон диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал»: 676-787.

За повідомленням прес-служби КП «Чернігівводоканал»
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Волинські медійники в ...
Наступна новина: У липні Львівщина ...

КОМЕНТАРІ