Оператори номеру «102» - перші, хто намагається допомогти. Загалом кожного місяця диспетчери реєструють майже 6000 звернень. Щодня кожен з операторів (а їх всього лиш двоє) знімає слухавку близько 250 разів.
Мешканці та гості міста телефонують із різних причин. Хтось справді із потреби – повідомити про якісь злочинні дії. Але є й багато тих, хто просто хоче отримати якусь консультацію чи довідатися номер телефону іншої служби. Надходять повідомлення й про зниклих тварин, що втекли або знаходяться у місцях, із яких господарі не в змозі самотужки їх витягти. За час чергування диспетчерам доводиться спілкуватися і з людьми, що поводяться нетактовно та намагаються образити працівників міліції нецензурною лексикою. Оператори, до слова серед них є і жінки, зобов’язані вислухати навіть таких, адже достроково перервати розмову не можуть.
Правоохоронці просять із розумінням ставитися до того, що інколи під час дзвінка у «102» першим із Вами говорить автовідповідач. Голос у телефоні пропонує зачекати, адже обоє операторів у цей момент спілкуються з іншими людьми. Диспетчер обов’язково відповість на дзвінок, як тільки закінчить попередню розмову, і уважно вислухає вашу проблему.
На жаль, наявні технічні засоби не дозволяють достатньо оперативно реагувати на всі повідомлення. Оператор має з’ясувати що та де сталося, інформацію про заявника, а також інші необхідні деталі, і лишень після цього зможе передати інформацію за призначенням. Власне тут і втрачається багато часу.
Але керівництво міської міліції Львова дає нам обґрунтовані надії на покращення ситуації. Як відомо, Львівська міська рада прийняла рішення щодо будівництва нового адміністративного приміщення Львівського міського управління ГУМВС України у Львівській області. У новій споруді передбачається впровадити систему миттєвого і якісного реагування на повідомлення про злочини та інші події і правопорушення.
Нова система запроваджується, для того, щоб громадяни, які звертаються за допомогою, отримали її у найкоротший термін.
«Ми плануємо вивести роботу міліції Львова на такий рівень, щоб вже під час розмови громадянина з диспетчером, оперативно вирішувалась його проблема. Працівник «гарячої лінії» надаватиме кваліфіковані поради та негайного скеровуватиме на місце події відповідні служби» - зауважує начальник штабу Львівського міського управління підполковник міліції Василь Страшівський.
Для прийому повідомлень від громадян та керування нарядами в системі буде створено декілька окремих служб. Першою, звичайно ж, є диспетчерська (оператори 102) – саме сюди надходитимуть повідомлення про злочини та правопорушення. Під час розмови оператор заповнюватиме електронну карту, яка одразу ж з’являтиметься на екранах територіального підрозділу та інспектора – чергового ЛМУ (вони і є другою складовою системи). У їхніх руках буде зосереджено керування усіма наявними силами міліції м. Львова та забезпечення оперативного реагування на звернення громадян.
Таким чином буде забезпечено оперативний цілодобовий контроль над ситуацією у місті.
«Наше завдання, - запевняє Сергій Зюбаненко, очільник міської міліції, - це вивести міліцію Львова на якісно новий рівень. Перейнявши досвід інших областей та країн світу, ми досягнемо своєї мети. Забезпечимо культурній столиці України – міліцію європейського рівня!»
Яна Захаревич,
інспектор із зв’язків з громадськістю
ЛМУ ГУМВС України у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Увага, розшук!
Наступна новина: На Миколаївщині "ожили" ...