В Івано-Франківській області з нового року міндоходівці проводитимуть електронні перевірки

В Івано-Франківській області з нового року міндоходівці проводитимуть електронні перевірки

02.07.13 10:01 0 719
Змінами до Податкового кодексу України, внесеними у 2012 році, введено новий термін „електронна перевірка”.

Електронна перевірка – це документальна невиїзна позапланова перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику (визначеним відповідно до пункту 77.2 статті 77 Кодексу), до податкової інспекції, у якій він перебуває на податковому обліку. Для її проведення платник податків повинен подати до податкової інспекції заяву. Вона подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Крім заяви, подаються також документи в електронній формі, пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, якщо такі документи створюються таким платником податків в електронній формі та зберігаються на машинних носіях інформації (з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб). Порядок подання платником податків заяви та прийняття рішення територіальним органом Міндоходів про проведення електронної перевірки затверджений наказом Міндоходів України від 03.06.2013 р. № 143 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.06.2013 р. за № 950/23482.

За результатами електронної перевірки складається довідка за підписом посадових осіб Міндоходів України, які проводили перевірку. Її вручають платнику податків для ознайомлення та підписання протягом п'яти робочих днів з дня вручення. У разі незгоди платника податків з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в довідці, він зобов'язаний підписати таку довідку, але має право подати свої заперечення. Вони є невід'ємною частиною такої довідки, разом з підписаним примірником.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: 4 липня закарпатські ...

КОМЕНТАРІ