— «На трамвай є власністю «Електрону». Підприємство повинне провести всі випробування, всі тести. Це дуже складний процес, тому що ця продукція не випускалася в Україні. Це перший приклад. Має бути відповідний сертифікат, має бути відповідна обкатка на львівських коліях. Тільки після цього ми зможемо юридично оформити документи і брати його на баланс. Ми плануємо, що як рейсовий цей трамвай вже з осені вийде на трамвайні колії. — Ми дійсно очікуємо, що в липні він зможе виїхати на тестування. Він курсувати буде, але курсуватиме він в тестовому режимі без людей. Тому, як мене інформували, він буде спочатку тестуватися в нічний час, коли колії є вільні, без перешкод. Відповідна кількість годин мусить бути обкатки, всі сертифікати. Тільки після цього ми юридично отримаємо цей трамвай у користування. Бо братиме його місто, тому що тендер місто проводить, а вже потім ми передамо його на баланс «Львівелектротрансу». — Ще один аспект — що це є низькопідлоговий трамвай. В нас у Львові фактично зараз є другий або шостий маршрут. По другому маршруту простіша ситуація, тому що там залишилось зробити вулицю Коперника і ця лінія буде повністю низькопідлогова. По 6-му — робимо Городоцьку і Хмельницького, тому в перспективі він теж буде низькопідлоговий. — Якщо цей трамвай добре покаже себе у Львові, і якщо буде співфінансування держави, то ми б в ньому були зацікавлені. Держава мала би покривати 50% коштів на оновлення електротранспорту, то ми зможемо в наступному році більше закупляти. Нам до 100 трамваїв треба. — Андрій Садовий, міський голова Львова
Нагадаємо, спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» на замовлення Львівської міської ради завершує складання першого в Україні низькопідлогового трамваю «Електрон», призначеного для колії шириною 1000 мм.
Про це повідомили у Львівській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Туреччині повідомили про ...
Наступна новина: В Чернівцях вводиться ...