Питання, порушені у зверненнях, стосувались контрольно-перевіркової роботи, інформування про ухилення від сплати податків, списання податкової заборгованості.
Чотири письмові звернення розглянуто позитивно, щодо одного надано роз’яснення, одне не належить до компетенції ОДПІ та відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» скеровано за належністю, чотири визнано анонімними. За звітний період скарг, пропозицій та повторних звернень не надходило. Усі звернення розглянуто у встановленому законодавством порядку.
Для оперативного розв`язання проблемних питань, які виникають у платників податків та громадян, у Дрогобицькій ОДПІ працює приймальня громадян.
З початку року проведено 9 особистих прийомів громадян, в т.ч. Бориславським відділенням – 4.
Під час проведення особистих прийомів найактуальнішими були питання оподаткування податком на доходи фізичних осіб (4), розстрочення податкових зобов`язань (1), інформування про ухилення від сплати податків (4).
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі ліквідовано ...
Наступна новина: Суркіс: "Ми не отримували ...