На Волині у Центрах обслуговування платників податків громадянам та бізнесу пропонують 55 адмінпослуг

На Волині у Центрах обслуговування платників податків громадянам та бізнесу пропонують 55 адмінпослуг

05.07.13 13:09 0 415
Нині у переліку адмінпослуг, що надаються платникам податків та громадянам у сервісних центрах безоплатно, 55 найменувань Цей перелік затверджений відповідним наказом Міністерства доходів і зборів України, – інформує відділ обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Волинській області.

«Якість послуг та вдосконалення технології обслуговування платників податків – серед першочергових завдань фахівців Міністерства доходів і зборів України та його територіальних підрозділів у регіонах. Тому, пропонуючи сучасні сервіси, зокрема електронні, Міндоходів намагається максимально наблизити стандарти обслуговування платників податків в Україні до кращих європейських зразків», – вважає начальник ГУ відомства в області Ігор Сінгаєвський.

За слова очільника Головного управління Міндоходів у Волинській області, така позиція відповідає загальнодержавним тенденціях.

« державна політика спрямована на те, щоб в органах влади на місцях громадяни та платники податків мали можливість отримати кваліфіковане та комфортне обслуговування та не витрачали зайвого часу на візити до чиновників,» – підкреслив Ігор Сінгаєвський.

За його словами, серйозність таких намірів у цьому напрямку підтверджує факт відкриття Центру надання адмінпослуг при Луцькій міській раді.

«Представники територіальних підрозділів центральних органів влади, які працюватимуть у цьому Центрі, полегшать процес отримання інформації, довідок , дозволів та свідоцтв. Оперативність надання послуг у ЦНАПАх та ЦОППах усуне будь-які перешкоди у діяльності представників бізнесу», – підсумував Ігор Сінгаєвський.

Довідково: завдяки сервісам Міністерства доходів і зборів у Центрах обслуговування платників податків громадяни та представники бізнесу можуть оперативно та безкоштовно отримати довідки, дозволи та свідоцтва. Зокрема, серед послуг, які пропонуються, – реєстрація книги обліку доходів та витрат, видача довідки про сплату роботодавцем податків та зборів, реєстрація реєстратора розрахункових операцій, видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, видача торгового патенту тощо.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Івано-Франківщина: на ...
Наступна новина: На Тернопіллі рятувальники ...

КОМЕНТАРІ