Автори документа пропонують заборонити рекламу алкогольних і тютюнових виробів та пов'язаних із ними торгових марок, знаків для товарів і послуг, під якими їх випускають, спонсорування теле-, радіопередач і заходів із використанням таких торгових марок, а також посилити механізм державного управління рекламною діяльністю в Україні. Співавтор документу Олексій Кайда назвав споювання українців "страшним інструментом знищення нації".
"Початком цього є саме реклама алкоголю, тютюнових виробів, яка впливає на реалізацію продукції. Замість пропагування здорового способу життя, духовних та моральних цінностей, щодня по телевізору рекламують алкоголь і тютюн, які згодом молоде покоління українців сприймає як буденні речі.
Наша країна вимирає, що підтверджує статистика. Не останню роль у цьому відіграють і шкідливі звички, адже Україна посідає одне з перших місць у світі за вживанням алкоголю серед дітей та молоді. Нерідко рекламні кампанії апелюють до "красивого, веселого, безтурботного життя", для якого "необхідним" атрибутом є алкогольно-тютюнова продукція. А проблема пияцтва молоді становить особливу небезпеку для майбутнього держави. Тому необхідні рішучі заходи, в тому числі і законодавчі, у царині боротьби зі зловживанням алкогольними та тютюновими виробами", – наголосив Олексій Кайда.
Про це повідомили в прес-службі Тернопільської обласної організації ВО "Свобода"
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Житомирській області у ...
Наступна новина: В червні Львівська ОДА ...