В Чернівецькій області розгляду звернень громадян в Новоселицькій ОДПІ приділяється особлива увага.

В Чернівецькій області розгляду звернень громадян в Новоселицькій ОДПІ приділяється особлива увага.

09.07.13 08:55 0 726
Робота зі зверненнями громадян – важлива складова діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок із громадськістю.

За період січень – червень 2013 року до Новоселицької ОДПІ, надійшло 13 письмових та розглянуто 95 усних звернень громадян під час особистого прийому. Питання, порушені у письмових зверненнях громадян та під час особистого прийому у керівництва інспекції, стосувались як роз’яснення окремих норм чинного податкового законодавства, так і цивільно-правових відносин у сфері господарювання. Письмових звернень, наданих на особистому прийомі не було. Повторних звернень та скарг на дію працівників ОДПІ не надходило. Всі звернення розглянуті своєчасно, без порушення термінів, встановлених законом. Громадянам були надані вичерпні відповіді. .В порівнянні з 2012 роком прослідковується збільшення кількості письмових звернень та звернень під час особистого прийому. Поліпшення та удосконалення розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасне реагування на проблемні питання, подальше налагодження партнерських стосунків з платниками основне завдання працівників ОДПІ.

Іінформаційно-комунікаційний сектор

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Чернівецькій області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ