Луцьк: на оперативній нараді проаналізували звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80 з 1 січня по 1 липня 2013 року»

Луцьк: на оперативній нараді проаналізували звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80 з 1 січня по 1 липня 2013 року»

10.07.13 11:42 0 1649
Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як доповіла, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 10370 телефонних звернень. А це на 708 дзвінків менше, ніж за аналогічний період минулого року. 2308 (22% із загальної кількості) – це надання консультацій та інформації різного характеру.

Найбільша кількість звернень стосувалась житлово-комунальної сфери міста – 2055 (20%), в тому числі:

- ЖКП-2 – 206 (232 – 2012 р.);

- ЖКП-3 – 576 (481 – 2012 р.);

- ЖКП-7 – 236 (217 – 2012 р.);

- ЖЕК №8 ЖБК – 252 (397 – 2012 р.);

- ЖКП-11 – 88 (96 – 2012 р.);

- «М.Ж.К.» ЛТД – 188 (173 – 2012 р.).

Зокрема, чимало дзвінків стосувалися проведення ремонту дорожнього покриття та благоустрою прибудинкових територій. Мешканці вулиць Саперів та 8 Березня протягом багатьох місяців скаржаться на самовільне перекриття дороги бетонною плитою, що перешкоджає проїзду до їхніх помешкань, а жителі будинків №№ 126 а-128 на вул. Чернишевського неодноразово просять відкрити проїзд, який перекрили у зв’язку з будівництвом багатоповерхівки.

1228 (12%) повідомлень за І півріччя було викликано відсутністю електропостачання в житлових будинках внаслідок проведення планових та аварійних робіт у місті. Усі звернення скеровано до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго», яке забезпечило належне реагування.

951 звернення (9%) із загальної чисельності стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло». З них: 536 дзвінків через відсутність та недостатню температуру гарячої води в квартирах; 333 скарги надійшло на неякісне теплопостачання під час опалювального періоду; 30 повідомлень про затоплення підвалів та квартир гарячою водою. На контролі залишаються: 6 звернень стосовно проведення благоустрою після виконання аварійно-ремонтних робіт на вулицях: Ветеранів, 7; Кравчука, 1; Мазепи, 4; С.Ковалевської, 16; Винниченка, 18; Станіславського, 38 та скарга на гудіння труб гарячого водопостачання за адресою Конякіна, 29а/68.

858 дзвінків (8%) було передано на виконання до надавача послуг КП «Луцькводоканал», зокрема: 119 скарг стосовно витоків води та 152 повідомлення стосовно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах. 41 звернення стосувалось відкритих колодязів та 16 скарг – щодо проведення благоустрою. Всі питання оперативно вирішені.

На адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 799 (8%) повідомлень. З них: про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання залишків після забирання контейнерів надійшло 262 скарги; про несправність, провалля та відкриті колодязі на мережі зливової каналізації – 63 дзвінки; про розчистку доріг від снігу в зимовий період – 387 прохань; про затоплення талими водами вулиць, дворових територій та будинків – 48 звернень. На даний час на контролі залишаються скарги щодо ліквідації провалля біля колодязів за адресами вул. К.-Карого, 1, вул. Єршова, 1, просп. Грушевського, 23, просп. Відродження, 26; встановлення решітки на колодязі зливової каналізації на просп. Відродження, 7; ремонт зливової каналізації на вул. Кравчука, 24 та заміна аварійних контейнерів для збору сміття.

Щодо відсутності зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій за звітний період надійшло 354 звернення, частина цих скарг залишилась не виконана.

Ще 175 телефонних звернень було викликано незадовільним станом та частими зупинками ліфтів в житлових будинках. На сьогоднішній день на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинку № 4 на вул. Архітектора Метельницького, 4, а за несплату мешканцями послуг відключено ліфти в будинку № 44 на вул. Чорновола.

Постійно надходять скарги стосовно безпритульних собак, які є загрозою безпеки мешканців міста. За звітний період отримано 269 звернень, значна частина з яких періодично повторюється та залишається на контролі. Мешканці вулиці Мамсурова жаліються, що собаки з притулку періодично вибігають, нападають на перехожих та забігають у двори.

485 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Мешканці нарікали на великий інтервал руху, відсутність рейсів, особливо в ранні та вечірні години, незадовільний стан автобусів, порушення правил дорожнього руху, ігнорування зупинятися на вимогу та грубу поведінку водіїв.

81 скарга надійшла на роботу закладів торгівлі та відпочинку. Актуальними лишаються нарікання лучан на гучні гуляння та бійки в нічний час в барах, ресторанах та клубах.

Постійно нарікають мешканці міста на роботу ТОВ «Воля-кабель». Люди не можуть отримати інформацію щодо відсутності звичайної телефонної лінії для подачі заявок, а постійно говорить автовідповідач. Лучани просять належним чином вплинути на ситуацію.

Працівниками КП «Луцькреклама» за звітний період було демонтовано 186 засобів зовнішньої реклами, складено 133 акти виявлень порушень, складено 90 вимог про усунення порушень порядку розміщення засобів зовнішньої реклами, направлено 20 подань до інспекції з питань захисту прав споживачів для застосування відповідних штрафних санкцій.

Варто відзначити роботу відділу муніципальної дружини, працівниками якого оперативно опрацьовано 190 звернень громадян.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: В Івано-Франківській ...

КОМЕНТАРІ