Загалом в програмі обміну досвідом взяли участь 20 представників профільних підрозділів органів місцевої влади, місцевого самоврядування, туристичних комерційних і громадських організацій з України, Грузії, Азербайджану, Киргизії, Туркменістану, Таджикистану, Молдови.
Програмою стажування було передбачено ознайомлення із діяльністю бюро подорожей і туризму при Міністерстві торгівлі США, офісів з питань туризму штатів Луїзіана та Міссурі, роботою профільних асоціацій та об’єднань, торгово-промислових палат, бюро із залучення конференцій та відвідувачів окремих населених пунктів та територій, туристично-інформаційних центрів, галузевих навчальних закладів; з окремими туристичними продуктами.
Під час зустрічей із американськими колегами обговорені питання світових тенденцій в галузі туризму, очікувань і мотивації американського туриста, підготовки кадрів, проведення досліджень і соціологічних опитувань туристів для визначення місця галузі в соціально-економічному розвитку регіону, значення міжсекторного партнерства в реалізації заходів з просування, реклами регіону та їх фінансування.
Довідково
Про деякі особливості державного регулювання туристичної сфери та розвитку галузі в цілому у США.
- федеральна політика:
o стандарти якості туристичних послуг (гідів, готелів, маршрутів) регулюються ринком та профільними неприбутковими об’єднаннями;
o держава створює умови для розвитку бізнесу шляхом розбудови інфраструктури, виділення цільових територій, встановленням певного режиму оподаткування;
o частина місцевого туристичного податку (до 10% його надходжень) скеровується на рекламно-промоційні заходи через комунальні організації - бюро залучення конвенцій та відвідувачів;
- офіс з питань туризму при адміністрації штату:
o основне завдання - просування, реклама і маркетинг туризму регіону;
o річний бюджет офісу може становити до 25 млн.дол. США, з яких частина спрямовується на підтримку ініціатив місцевих громад через конкурс проектів; частина – на проведення досліджень; просування штату через соціальні мережі; видання поліграфічних матеріалів (до 500 тис. прим. одного видання) та інші рекламні заходи (виставки, ознайомчі тури тощо);
o у структурі офісу з питань туризму функціонують центри туристичної інформації (на території штату 7-10 одиниць), працівники яких є державними службовцями;
- підготовка кадрів:
o на замовлення органів владипрофільні навчальні заклади, окрім підготовки кадрів за бакалаврськими та магістерськими програмами, організаціїкурсів підвищення кваліфікації, займаються проведенням комплексних досліджень з метою визначення впливу туризму на розвиток економіки території із застосуванням математичних формул та мультиплікаторів;
- особливості роботи туристичного бізнесу:
o надавачі послуг активно залучені до життя громади та реалізації спільних заходів через участь у роботі громадських комітетів з питань туризму, приписи та рекомендації яких враховуються в роботі органів влади;
o персонал надавачів послугодягнутий відповідно до стилю і тематики надавача послуг (костюм епохи, мундир тощо);
o туристичні атракції, музеї інтерактивні: більшість експонатів можна торкнутися, фотографувати;
o окремі секції обладнанні відео-залами (від 5 до 40 осіб) для перегляду тематичних фільмів; у залах, коридорах багато крісел, де можна відпочити;
o при музеях працюють магазини сувенірів та кафе, що забезпечують надходження додаткових коштів на їх утримання.
Більше про програму професійних обмінів та стажуваньв СШАна сайтах:www.sabitprogram.org, http://www.facebook.com/SABITProgram.
Про це повідомили у Івано-Франківській обласній державній адміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Хмельниччині піротехніки ...
Наступна новина: «Мусульманське ...