Нагадуємо, отримавши ключ цифрового підпису, клієнти Акредитованого центру можуть скористатись всіма електронними сервісами, впровадженими для підвищення комфорту обслуговування.
Для отримання фізичною особою та фізичною особою-підприємцем посиленого сертифікату ключа необхідні такі документи:
заповнена та підписана реєстраційна картка у двох оригінальних примірниках;
паспорт та копія паспорту заявника, засвідчена власноручним підписом власника;
копія облікової картки платника податків (довідка про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
Для отримання юридичною особою посиленого сертифікату ключа необхідні такі документи:
копія наказу на призначення керівника і бухгалтера підприємства;
копія Статуту (1, 2, 3 і остання сторінки), завірені печаткою підприємства;
3) заповнена та підписана реєстраційна картка у двох оригінальних примірниках;
4) паспорт та копія паспорту заявника, засвідчена власноручним підписом власника;
5) копія облікової картки платника податків (довідка про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Львівській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі додаток 8 до ...
Наступна новина: Росспоживнагляд забракував ...