Це лише 0,7 відсотка від загальної кількості дзвінків в Україні. У жодному з них не йдеться про корупційні зловживання чи прояви,- уточнюють фахівці ГУ Міндоходів в області.
Тим не менше, представники бізнесу на Волині повідомляли на «Пульс» про певні труднощі у реєстрації платником єдиного податку, проблеми з поданням звітності, скаржилися на організаційні негаразди та некоректні моменти під час проведення перевірок.
«Звичайно відразу ж після отримання дзвінка ми намагалися протягом доби розв’язати проблемні ситуації, що виникають у платників податків під час спілкування з фахівцями Міндоходів. Водночас, завдяки цьому сервісу ми маємо достовірну інформацію безпосередньо від наших клієнтів про «болючі» точки в обслуговуванні», – зазначає начальник ГУ Міндоходів у Волинській області Ігор Сінгаєвський.
Керівник ГУ Міндоходів в області підкреслив, що негайне реагування на повідомлення від платників податків на «Пульс» дозволяє попередити виникнення напруженості у стосунках з представниками бізнесу.
«Знайти найбільш оптимальні рішення проблем та не допустити їх повторення в майбутньому – це найкращий шлях для конструктивного діалогу з підприємницькою спільнотою»,- підсумував Ігор Сінгаєвський.
Довідково: за період функціонування антикорупційного сервісу «Пульс» (з 25.01.2012 по 10.07.13) зареєстровано 44 інформаційні картки з питань діяльності органів Міндоходів у Волинській області , або 0,6 відсотка від загальної кількості дзвінків в Україні.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Волинській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Понад 280 млн. грн. ...
Наступна новина: В Закарпатській області ...