Сервісом «Пульс» цього року скористалися 13 закарпатців

Сервісом «Пульс» цього року скористалися 13 закарпатців

13.07.13 12:20 0 799
Протягом першого півріччя від платників податків області на сервіс «Пульс» надійшло 13 запитів при загальній кількості звернень до Міністерства з усієї України – 3044.

Слід зазначити, що сервіс «Пульс податкової» було запроваджено у січні 2012 року. Згодом, після об’єднання Державної податкової та митної служб, сервіс отримав назву «Пульс» Міністерства доходів та зборів і вже протягом цього часу зарекомендував себе як ефективний сервіс з вирішення питань, які виникають в клієнтів Міндоходів.

Всі прохання, пропозиції та запити, які надійшли від платників податків фіксуються та оперативно вирішуються. Про результат фахівці Міндоходів інформують громадян особисто.

Нагадаємо, що до сервісу «Пульс» можуть звернутись громадяни, представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД та повідомити про те, що їх турбує в діях або бездіяльності співробітників територіальних органів Міндоходів.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Закарпатській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Рівненщина: працівники ...
Наступна новина: На Петрівський ярмарок до ...

КОМЕНТАРІ