В Івано-Франківській області запрацював „Електронний кабінет платника податків”

В Івано-Франківській області запрацював „Електронний кабінет платника податків”

20.07.13 13:37 0 909
Новий сервіс Міндоходів „Електронний кабінет платника податків” розпочав свої роботу у тестовому режимі. Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а в подальшому він буде доступним для всіх категорій платників.

Електронний кабінет - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації.

Експерти Міндоходів новий сервіс вважають кроком до онлайнових відносин платника з працівниками органів доходів і зборів. Перевагами нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж буде бачити, як показники його звітності вплинули на його стан розрахунків з бюджетом.

Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція про прийняття декларації.

У подальшому можливості Електронного кабінету будуть розширюватися. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресоюknp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. При встановленні програмного забезпечення потрібно користуватися браузером Internet Explorer.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Тернопіллі громадяни, ...
Наступна новина: Яйло стане гравцем ...

КОМЕНТАРІ