У цьому році центри обслуговування платників податків Хмельниччини надали 300 тисяч адміністративних послуг

У цьому році центри обслуговування платників податків Хмельниччини надали 300 тисяч адміністративних послуг

24.07.13 08:49 0 707
Протягом першого півріччя поточного року послугами сервісних центів скористалися близько ста тисяч платників податків Поділля, які необхідний супровід для ведення та розвитку бізнесу.

Сервісне обслуговування суб’єктів бізнесу є пріоритетним завданням у роботі територіальних підрозділів Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області. Про необхідність функціонування такого сервісу свідчить постійне зростання кількості наданих у центрах обслуговування адміністративних, консультаційних та інших послуг, які стали невід’ємною частиною розвитку підприємництва краю. Загалом ЦОППи Хмельниччини надають 55 видів адміністративних послуг.

З початку року найбільшу питому вагу з усіх наданих у центрах послуг склало консультаційно-адміністративне забезпечення податкової звітності, видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків, довідок та дозвільних документів, видачі свідоцтв платника єдиного податку, послуг щодо сплати податку на прибуток, ПДВ, оподаткування фізичних осіб. Помітно зросла частка послуг з видачі ключів цифрового підпису.

Однією з родзинок діяльності центрів Міндоходів є сервісна послуга «Замов консультацію», яка дає можливість у режимі реального часу отримати відповіді на актуальні питання з податкового та митного законодавства.

Як свідчить статистика, мешканці Хмельницького, Кам’янця-Подільського, Славути та інших міст високо оцінюють переваги роботи центрів обслуговування платників податків, відзначаючи їх зручність та багатофункціональність, адже всі послуги отримуються в одному місці, вся корисна для платників інформація також розміщена в приміщенні Центру. Зростає й географія функціонування центрів обслуговування платників податків; у червні запрацював такий сервісний осередок в Летичеві, невдовзі відкриють двері центри у Полонному та Новій Ушиці.

На думку першого заступника начальника регіонального управління Міндоходів Хмельниччини Володимира Михайлюка, в основу роботи центрів покладено якісне сервісне обслуговування з метою формування нової податкової культури населення, надання якісних послуг забезпечення зворотного зв'язку із представниками бізнесу, реагування та оперативне вирішення проблемних питань для платників податків та пересічних громадян.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Хмельницькій області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Тернопіллі отримали ...
Наступна новина: Чернігівщина: Заходи до ...

КОМЕНТАРІ