Безпосереднє спілкування керівництва МВС з громадянами в такий спосіб стало вже традиційним і часто допомагає оперативно вирішувати нагальні проблеми людей, які з тих чи інших причин не змогли потрапити на особистий прийом.
Майже з усіх регіонів нашої держави надходили дзвінки: з Одеси, Харкова, Києва, Луганська, Івано-Франківська, Запоріжжя, Дніпропетровська, Хмельниччини й Закарпаття.
За дві години правоохоронець поспілкувався з чималою кількістю громадян, які телефонували зі своїми проблемами та запитаннями, сподіваючись на кваліфіковану допомогу.
Турбували людей різноманітні теми, в основному вони пов’язані з незадовільним реагуванням місцевих чиновників на їхні звернення. Громадяни намагалися з’ясувати все те, на що не отримали відповіді у своєму регіоні.
Питання тих, хто додзвонився, торкалися й неякісного, на думку заявників, розслідування кримінальних проваджень та неналежного реагування міліції. Також громадян цікавили питання боротьби зі злочинністю та забезпечення правопорядку в регіонах, соціальний захист ветеранів ОВС, протидія торгівлі алкоголем й наркотиками.
На кожне звернення представник МВС надав громадянам обґрунтовані відповіді та запевнив, що розгляд скарги чи клопотання перебуватиме на контролі керівництва МВС. Ті ж питання, які не належать до компетенції органів внутрішніх справ, відповідно будуть направлені до профільних міністерств або відомств, органів місцевої влади.
До того ж на всі звернення, що надійшли під час прямої лінії, будуть підготовлені відповідні службові доручення у той чи інший підрозділ, аби після проведення ретельних перевірок законні права громадян були відновлені.
УЗГ МВС України
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Хмельницька область: ...
Наступна новина: Волинська область: ...