Перша квитанція є підтвердженням передачі податкових документів в електронному вигляді до органу Міндоходів. Ця квитанція надсилається платнику на електронну адресу, з якої було надіслано податкову звітність. Якщо перша квитанція не надійшла, то податковий документ вважається неодержаним.
Друга квитанція є підтвердженням прийняття податкових документів до бази даних Міндоходів в електронному вигляді у текстовому форматі. В ній зазначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність затвердженому формату електронного документа, результати перевірки електронних цифрових підписів, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, дані про відправника квитанції.
На цю квитанцію накладається електронний цифровий підпис (ЕЦП) органу Міндоходів, здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку.
Другі примірники першої та другої квитанцій в електронному вигляді зберігаються в органі Міндоходів.
Нагадаємо, якщо податковий документ в електронному вигляді надійшов до органу Міндоходів до 16 години, то протягом двох годин з моменту прийняття (неприйняття) платнику надсилається друга квитанція. Якщо після 16 години – протягом перших двох годин наступного робочого дня.
Архів надісланих до органу Міндоходів файлів податкових документів та отриманих електронних квитанцій зберігається протягом 1095 днів з дня подання податкової звітності.
Відповідна норма визначена р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №23.
Прес-служба ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Львівщині відбудеться ...
Наступна новина: Заступник Міністра Сергій ...