Мені є ближчою розмова про відновлення міського середовища, про створення міського бренду, про необхідність знайти міську легенду, яка б змогла реанімувати Франківськ як місто відоме не лише дешевими цінами на квартири і близькістю до Буковелю.
Видається мені, що цих брендів має бути декілька. Зокрема, прагматичний – на кшталт «Місто, де зажди знайдеш роботу». Як на мене, основною ознакою комфорту в будь-якому місті є його привабливість для бізнесу, для інвестицій. Останні рейтинги щодо цього показника розмістили нас в кінці третьої десятки. Тобто нас випередили не лише більшість обласних, а й деякі районні центри. Важко собі уявити, коли незабаром затихне «будівельний бум» (бо не буде де будувати, та й заробітчани переселять всіх своїх дітей до міста), де собі знайдуть роботу «нові франківці».
Другий бренд – інтелектуальний. Ми ще недавно претендували на звання студентської мекки Галичини, коли провідні львівські і тернопільські вузи прагнули мати тут свої філії. А вищі навчальні заклади були одними з основних джерел наповнення бюджету.
Ну і третій – звичайно – туристично-гастрономічний, де поруч із «Святом хліба» з’явиться «Свято мармуляди», «Свято гарбуза» чи «День барана з бринзою».
І тут не треба створювати місто для туристів. Давайте створимо місто для себе, для своєї родини, для своїх друзів. Якщо нам тут жити буде комфортно, то і турист з’явиться, і ми зможемо подолати імідж глибокої провінції.
Ростислав Кукурудз, депутат міської ради,
фракція «За зміни в Івано-Франківську»
Про це повідомили у Івано-Франківській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Рівненщині від початку ...
Наступна новина: На Тернопіллі ліквідовано ...