Безкоштовні електронні ключі отримати стало простіше

Безкоштовні електронні ключі отримати стало простіше

29.07.13 20:05 0 903
Для отримання безкоштовних сертифікатів ключів електронного цифрового підпису фізичним особам – підприємцям та громадянам вже не потрібно заповнювати заяву, як раніше. Необхідно подати заповнену та підписану Реєстраційну картку, паспорт або копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника, копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).
Інформація з видачі безкоштовних електронних ключів для фізичних та юридичних осіб розміщена на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів України http://www.acskidd.gov.ua.
Платники податків Прикарпаття можуть дізнатися про порядок видачі електронних ключів у підрозділах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів – в Івано-Франківську, Калуші та Коломиї.
Впровадження зручних електронних сервісів є одним із головних завдань фахівців Міндоходів. Зокрема, видача електронних ключів, за допомогою яких можливе подання звітності через мережу Інтернет не тільки до податкової, але й інших контролюючих органів. Тільки у липні ц.р. міндоходівцями Івано-Франківщини видано 886 сертифікатів, з них фізичним особам-83 відсотки.


Прес-служба ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ