В Івано-Франківській області безкоштовні електронні ключі отримати стало простіше

В Івано-Франківській області безкоштовні електронні ключі отримати стало простіше

30.07.13 08:43 0 877
Для отримання безкоштовних сертифікатів ключів електронного цифрового підпису фізичним особам – підприємцям та громадянам вже не потрібно заповнювати заяву, як раніше. Необхідно подати заповнену та підписану Реєстраційну картку, паспорт або копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника, копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера ДРФО).

Інформація з видачі безкоштовних електронних ключів для фізичних та юридичних осіб розміщена на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів України http://www.acskidd.gov.ua.

Платники податків Прикарпаття можуть дізнатися про порядок видачі електронних ключів у підрозділах реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів – в Івано-Франківську, Калуші та Коломиї.

Впровадження зручних електронних сервісів є одним із головних завдань фахівців Міндоходів. Зокрема, видача електронних ключів, за допомогою яких можливе подання звітності через мережу Інтернет не тільки до податкової, але й інших контролюючих органів.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Івано-Франківській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Колесніков хоче, щоб у ...
Наступна новина: Нещастя спіткало вінничан ...

КОМЕНТАРІ