Які документи мають право перевіряти працівники органів Міндоходів під час проведення перевірок?

Які документи мають право перевіряти працівники органів Міндоходів під час проведення перевірок?

30.07.13 13:14 0 1139
Відповідно до положень Податкового кодексу України територіальні органи Міндоходів здійснюють контроль за своєчасністю подання передбаченої законом звітності, а також перевіряють достовірність цих документів щодо правильності визначення об’єктів оподаткування і обчислення податків та зборів.
Права територіальних органів Міндоходів визначені ст.20 Податкового кодексу.
При проведенні перевірок платників податків, працівники територіальних органів Міндоходів мають право вивчати та перевіряти первинні документи, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку, інші регістри, фінансову, статистичну звітність, пов’язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, а також перевіряти ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону; наявність торгових патентів, дотримання роботодавцем законодавства щодо оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), дотримання суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності вимог валютного законодавства тощо.
При цьому платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам територіальних органів Міндоходів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки.
Матеріали, які є підставами для висновків посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок, визначені у ст. 83 Податкового кодексу.
Детальніше про це можна дізнатися в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 136.13.


Прес-служба ГУ Міндоходів у Чернівецькій області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ