Сервіс «Пульс»- приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

Сервіс «Пульс»- приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

30.07.13 17:20 0 895
В рамках стратегії перетворення з фіскального органа на сервісну службу функціонує сервіс «Пульс». Це унікальний антикорупційний проект, який створений для ліквідації будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності. «Пульс» зарекомендував себе не тільки як ефективний сервіс, а й як повноцінний консультаційний центр.
В рамках об’єднання митної та податкової служб, Міндоходів здійснило ребрендінг інтерактивного сервісу «Пульс», який приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань. Лінія працює цілодобово: у робочий час (понеділка по п’ятницю з 8-00 до 20-00) інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники Міністерства доходів і зборів, у неробочий нас – інтерактивний автовідповідач. Номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.


Прес-служба ГУ Міндоходів у Чернівецькій області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Ігор Мірошничено: «ПР ...
Наступна новина: Міжнародні поштові ...

КОМЕНТАРІ