Про це під час брифінгу для представників місцевих засобів масової інформації повідомив заступник начальника Луцької ОДПІ Андрій Ткачук.
«Всі питання вирішено по суті згідно з чинним законодавством про що повідомлено заявників, – зазначив Андрій Ткачук. І запевнив присутніх, що завдяки оновленому сервісу «Пульс» відвідувачі центру обслуговування платників податків, який функціонує при Луцькій ОДПІ, вирішують суперечливі питання та проблеми, які виникають в ході ведення бізнесу та під час спілкування із службовими особами інспекції.
Як проінформував учасників брифінгу заступник начальника інспекції, у червні 2013 року на гарячу лінію «Пульс» надійшло чотири звернення від юридичної особи щодо процедури банкрутства. Загалом, у другому кварталі цього року жителі міста Луцька та Луцького району телефонували з проблемних питань щодо подання податкової звітності та діяльності територіального органу Міндоходів.
За словами посадовця: «Мета роботи сервісу – переконати платників податків у тому, що виявлення своєї громадянської активності є ефективним механізмом співпраці для подолання проблем, які виникають у роботі».
Нагадаємо, номер цілодобової телефонної лінії «Пульс» для клієнтів Міністерства доходів і зборів (044)284-00-07.
Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Волинській області
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У 2013 році Львівщина ...
Наступна новина: Перший заступник голови ...