Антикорупційним сервісом «Пульс» Міндоходів з початку року лучани скористалися 13 разів

Антикорупційним сервісом «Пульс» Міндоходів з початку року лучани скористалися 13 разів

01.08.13 08:30 0 886
За І півріччя 2013 року фахівцями Луцької ОДПІ опрацьовано 13 інформаційних звернень, які надійшли від громадян та представників місцевого бізнесу.

Про це під час брифінгу для представників місцевих засобів масової інформації повідомив заступник начальника Луцької ОДПІ Андрій Ткачук.

«Всі питання вирішено по суті згідно з чинним законодавством про що повідомлено заявників, – зазначив Андрій Ткачук. І запевнив присутніх, що завдяки оновленому сервісу «Пульс» відвідувачі центру обслуговування платників податків, який функціонує при Луцькій ОДПІ, вирішують суперечливі питання та проблеми, які виникають в ході ведення бізнесу та під час спілкування із службовими особами інспекції.

Як проінформував учасників брифінгу заступник начальника інспекції, у червні 2013 року на гарячу лінію «Пульс» надійшло чотири звернення від юридичної особи щодо процедури банкрутства. Загалом, у другому кварталі цього року жителі міста Луцька та Луцького району телефонували з проблемних питань щодо подання податкової звітності та діяльності територіального органу Міндоходів.

За словами посадовця: «Мета роботи сервісу – переконати платників податків у тому, що виявлення своєї громадянської активності є ефективним механізмом співпраці для подолання проблем, які виникають у роботі».

Нагадаємо, номер цілодобової телефонної лінії «Пульс» для клієнтів Міністерства доходів і зборів (044)284-00-07.

Про це повідомив медіа-центр Міндоходів у Волинській області
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У 2013 році Львівщина ...
Наступна новина: Перший заступник голови ...

КОМЕНТАРІ