Також розповіла, що найбільше постраждала ЗОШ №7, адже вулиця Дубнівська була в епіцентрі стихії. За її словами, це приміщення ще досі відключено від електропостачання. Водою затоплені майстерні та їдальня, де вийшли з ладу газові плити. Зараз там працює проектний інститут, який готує точний кошторис збитків, адже залишилось дуже мало часу до початку навчального процесу. На цей заклад кошти направимо першочергово.
У Луцькій міській клінічній лікарні та поліклініці було затоплено підвали та харчоблок. За допомогою пожежно-рятувальної техніки та насосного обладнання воду відкачали, відновили й подачу електроенергії.
За словами заступника міського голови, ще й досі немає комунікаційного зв’язку у КП «Луцькспецкомунтранс», лише вчора відновлено роботу диспетчерської службу на КП «Луцькводоканал».
«Серйозні проблеми були у системі водопостачання, але дякуючи спеціалістам КП «Луцькводоканал», вдалось зробити так, що люди майже не відчули цих проблем», - зазначила вона.
Окрім цього, Соколовська поінформувала, що відповідно до постанови Кабміну, яка передбачає відшкодування в таких ситуаціях, міська рада звертатиметься до облдержадміністрації. Зараз готуємо комплект документів із підрахунками збитків. Невтішним для міського бюджету є те, що згідно класифікатора збитків – це стихія обласного значення, а у бюджеті міста, на жаль, таких коштів немає.
Також Лариса Соколовська висловила думку, що приватні будинки та установи мали б бути застраховані, щоб у подібних випадках могли отримали компенсацію від страхових компаній.
«Надійшло багато звернень і від фізичних та юридичних осіб, які теж вимагають відшкодування. Але всі звернення потребують додаткового вивчення», - повідомила заступник міського голови.
Нагадаємо, 30 липня цього року у Луцьку з 15:00 до 21:00 випало 122 мм опадів при місячній нормі 76 мм. За своїми кількісними показниками атмосферні опади в обласному центрі не мали аналогів уже 70 років.
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Луцьку у ніч з 8 на 9 ...
Наступна новина: Господарства області ...